وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمایشگاه عملکرد سازمان بارزسی کشور آغاز به کار کرد

مسئول برگزاری نمایشگاه سازمان بازرسی از برگزاری نمایشگاه این سازمان همزمان با آغاز به کار نمایشگاه قوه قضائیه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه عمده آسیب ها ، نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای هر یک از دستگاه های اجرایی کشور به صورت کلی و کاربردی به نمایش گذاشته شده است.


حسین علی احمدی گرجی مدیرکل توسعه منابع انسانی و آموزش سازمان بازرسی کل کشور و مسئول برگزاری نمایشگاه این سازمان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه گزارش جامعی از عملکرد سازمان بازرسی کل کشور بویژه تغییر رویکرد از بازرسی حکومتی به نظارت عمومی و در نهایت نظارت الکترونیک یا همان نظارت مجازی به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه جنبه های پیشگیرانه و نظارتی سازمان، ترجیح بیشتری نسبت به جنبه های انفعالی بازرسی دارند.

احمدی گرجی با بیان اینکه در این نمایشگاه آمادگی رسیدگی فوری به شکایات مردمی وجود دارد، گفت:  سیستم لینکینگ ما آماده است تا هر ارباب رجوع و شهروندی که شکایتی دارد از طریق همین نمایشگاه شکایات را مورد رسیدگی قرار دهیم و سپس پاسخ سازمان بازرسی را به آدرس شاکیان پست خواهیم کرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه سازمان بازرسی اضافه کرد: غرفه های نمایشگاه این سازمان با توجه به نوع عملکرد هر یک از دستگاه ها و وزارتخانه ها تعریف شده و به نمایش گذاشته می شود.

به گفته وی ، نمایشگاه سازمان بازرسی از 4 معاونت امور سیاسی و قضایی، تولیدی و کشاورزی ، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و زیربنایی تشکیل شده و در حال حاضر در طبقه دوم سالن خلیج فارس در محل نمایشگاه های بین المللی دائر است. 

احمدی گرجی تصریح کرد: همچنین غرفه ای به نام "سازمان بازرسی در یک نگاه" در این نمایشگاه دائر شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه سازمان بازرسی با بیان اینکه این نمایشگاه از دیروز 1 تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا تاریخ 8 تیر به کار خود ادامه می دهد ، خاطرنشان کرد: در تاریخ 8 تیر از ساعت 30/8 الی 13 نخستین همایش علمی تخصصی تحت عنوان " نظارت الکترونیک یا نظارت دیجیتال" نیز با حضور صاحب نظران و اندیشمندان در نمایشگاه سازمان بازرسی برگزار خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد