وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی روز به روز از "قانون" دورتر می‌شود

این روزهای پس از انتخابات که هر روز بیش از پیش، دلسوزان و بزرگان نظام به انتقاد از موسوی و دعوت او برای بازگشت به آغوش نظام می‌پردازند، کسان دیگری هستند که موسوی را در عزم ناصحیح خود، یاری دهند.

شبکه ایران: این روزهای پس از انتخابات که هر روز بیش از پیش، دلسوزان و بزرگان نظام به انتقاد از رفتار ساختارشکنانه موسوی و دعوت او برای بازگشت به آغوش نظام می‌پردازند، کسان دیگری هستند که موسوی را در عزم ناصحیح خود، یاری دهند.

این جماعت از برخی حامیان داخلی موسوی آغاز می‌شود تا اوباما و مرکل و سارکوزی و در انتها هم می‌رسد به بنی‌صدر و مریم رجوی و این تازگی ها هم رضا پهلوی که صریحاً اذعان کرده است: "راه من و مسیر موسوی و دوستانش که از جمله افرادی بودند که پدرم را از تخت پایین آوردند، هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است".

تلاش گسترده ای در پیش است تا مخالفت های گسترده با بیانیه های موسوی، او را از ادامه راهی که در پیش گرفته است، منصرف نکند.

اغلب بعد از بیانیه های موسوی، بیانیه هایی از سید محمد خاتمی و نیز سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز منتشر می شود تا در کالبد رو به مرگ تفکر آشوبگران که از راه بدعت های غیرقانونی و اردوکشی های خیابانی، درصدد تحمیل خود بر قانون هستند، نفسی مصنوعی بدمد.

بیانیه ی شنبه شب میرحسین موسوی با انتقادات بسیاری مواجه شد؛ اما همین که فردای آن شب رسید، ابتدا سازمان مجاهدین انقلاب و سپس سید محمد خاتمی که حدس می زدند موسوی "کم آورده باشد"، در بیانیه های به ظاهر جداگانه‌ای با تکرار حرف های موسوی حمایت خود را از او اعلام داشتند که مبادا او از ادامه‌ی راه منصرف شود.

حامیان خارجی هم این روزها به کمک او آمده‌اند؛ مریم رجوی خواستار ابطال انتخابات می شود، فرقه‌ی ضاله ی بهائیت حمایت می کند، اوباما برای حامیان موسوی قصد گریه می کند، آنگلا مرکل بیانیه می دهد، فرح پهلوی حمایت می کند و این آخری هم که رضا پهلوی از نقطه ی اشتراک تفکر خودش و موسوی می گوید.

 خداکند که چنین نباشد اما به نظر می رسد در چنین اوضاعی امید برای بازگشت موسوی به آغوش قانون و انقلاب، کمی به ناامیدی می‌گراید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد