وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آتش‌زنندگان مساجد با اصل نظام و اسلام مشکل دارند

رئیس ستاد مرکزی مهدی کروبی در هرمزگان گفت: کسانی که مساجد را به آتش می‌کشند و اماکن عمومی را تخریب می‌کنند با اصل اسلام و نظام مشکل دارند و اینگونه مز‌دورانه می‌خواهند آرامش مردم را از بین ببرند.

نادر هادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: بعد از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با شرکت گسترده در انتخابات بار دیگر مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.
وی در ادامه اضافه کرد: حضور 85 در‌صدی مردم در پای صندوق‌های رای نشان از پایبندی ملت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و مردم فهیم ایران با حضور پر‌رنگ خود در انتخابات عظمت ایران اسلامی را به رخ جها‌نیان کشید.
هادی گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده می‌خواستند که از انتخابات برای اجرای نقشه‌‌های شوم خود استفاده کنند به طوری که با حرکت‌های اغتشاشگرانه در تهران سعی در نا‌امن کردن کشور داشتند.
وی با اشاره به اینکه در بین کاندیدا‌ها رقابت‌های سالم و به دور از هرگونه نظر جناحی وجود داشت، افزود: شورش‌ها و ‌آشوبگری‌های اخیر از مردم جدا است و اینگونه حرکات منافقانه کار ملت یا طرفداران کاندیدای خاصی نیست.
هادی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در نماز جمعه تمام مسائل را تحلیل و با مردم در میان گذاشته و خواستار قانونی حل شدن تمام مشکلات شدند.
وی با تاسی از سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انگلیس خبیث در این توطئه‌ها نقش دارد، تاکید کرد: مردم با هوشیاری و استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری امنیت و آرامش را در کشور حاکم و وحدت خود را حفظ می‌کنند.
رئیس ستاد مرکزی مهدی کروبی در هرمزگان ادامه داد: در شهرستان بندر‌عباس حرکت‌هایی برای نا‌امن کردن شهر به وجود آمد ولی با آگاهی مردم و طرفداران کاندیدا‌ها فرصت هر‌گونه سو‌استفاده را از دشمنان و افراد فرصت‌‌طلب گرفته شد.
هادی گفت: کسانی که مساجد را به آتش می‌کشند و اماکن عمومی را تخریب می‌کنند، افرادی هستند که با اصل اسلام و نظام مشکل دارند و اینگونه مز‌دورانه می‌خواهند آرامش مردم را از بین ببرند.
وی در پایان تصریح کرد: امنیت و آرامش در گرو رفتار‌های صحیح ملت ایران است که تمام ایرانیان به بهترین شکل به دنبال پاسداری از آن هستند و اجازه نمی‌دهند هیچ بیگانه‌ای آن را به آشوب بکشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد