وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شکایت گسترده آسیب دیدگان و قربانیان حوادث اخیر از میر حسین موسوی

خبرگزاری فارس: موسوی با صدور بیانیه شماره شش همچنان از رای مردم و قانون تمکین نکرده و بر اجتماعات غیر قانونی اصرار می ورزد. این در حالی است که شکایت های مردمی از میر حسین موسوی ادامه دارد.

آسیب دیدگان حوادث اخیر که در میان آنها مردم عادی، کسبه، خانواده های کشته شده به چشم می خورند، تاکنون چندین هزار شکایت از میرحسین موسوی را با دستگاه های ذیربط مطرح کرده اند.
در حالی که افکار عمومی از میرحسین موسوی به دلیل تحریک برای تجمع های غیر قانونی و به تبع آن آشوب‌ها و اغتشاش ها شاکی است و تاکنون قریب هزاران شکایت به انواع مختلف از موسوی شده و همه بزرگان نظام مسئولیت تجمعات غیرقانونی را به عهده دعوت کنندگان آن دانسته اند، میر حسین موسوی به تحریک افکار عمومی ادامه داده و بر برگزاری اجتماعات اصرار دارد.
مردم از موسوی به شدت شاکی هستند که چرا به جای تمکین به رأی مردم و ادامه راهکار قانونی برای پیگیری بهانه جویی هایش از طریق وزارت کشور و شورای نگهبان اقدام نمی کند و همچنان تلاش به تحریک افکار عمومی و آوردن هواداران به کف خیابانها دارد. موسوی به جای پاسخ‌گویی به آثار و حوادث ناگوار و دعوت به آرامش، همچنان درصدد شعله‌ورتر آشوب و فتنه‌ها است.
تصاویری که از آشوب‌های خیابانی موجود است و حتی رسانه‌های خارجی آن را منعکس کرده‌اند و دستگیرشدگانی که از گروهک‌های تروریست و منافقین به عنوان حامیان موسوی چون مارهای زخم خورده از لانه بیرون آمده اند، نشان می‌دهد که اینها به جان مردم بیگناه افتاده‌اند و با حالت محاربه به مراکز اداری، نظامی، دولتی حمله‌ور می شوند و اراذل و اوباش و تروریست ها بدون مجوزهای قانونی به حرکت‌های خشونت‌آمیز مبادرت می کنند و طبیعی است که در این راه نیروهای خدوم و زحمتکش نیروی نظامی و انتظامی به خواست مردم وارد صحنه شده و اجازه سلب آرامش را ندهند. بنابر این بسیار جای تعجب دارد که موسوی این اراذل و اوباش و گروهک‌های تروریستی را شهید بنامد. این در حالی است که موسوی در بیانیه شماره شش خود این کسان را که علیه نظام جمهوری اسلامی شوریدند را شهید می‌نامد.
گزارش‌های دریافتی حاکی است که خانواده‌های کشته شده نسبت به میرحسین موسوی به عنوان مسئول مستقیم این آشوب‌ها و اغتشاش ها شاکی هستند و شکایت خود را تا آخرین مرحله پیگیری خواهند بود.
میرحسین موسوی در بیانیه اخیر خود دفاع از مردم، دستگیری اراذل و اوباش و سرکوبی گروهک‌های منافق و تروریست را که مورد درخواست مردم برای برقراری آرامش بوده را با الفاظی از قبیل پادگانی شدن فضای شهر تخطئه کرده است.
میرحسین موسوی در بیانیه اخیر خود همچنان به تحریک افکار عمومی مبادرت کرده و بر اجتماعات اصرار نموده است.
وی دستگیری اراذل و اوباش و گروهک‌ها و افرادی که بانک ها، ساختمان های اداری، نظامی، خودروهای عمومی و شخصی را به آتش کشیدند و موج دود و آتش و آتشفشان راه انداختند را با عنوان دستگیرهای فله‌ای زیر سئوال برده است.
میر حسین موسوی که مسئولیت اصلی اغتشاش ها و حوادث ناگوار و تجمع های غیر قانونی بر عهده او می باشد در یک فرافکنی آشکار نوشته است: خبر دلخراش شهادت گروهی دیگر از معترضان به وقوع تقلب گسترده در انتخابات اخیر، جامعه ما را در بهت و سوگ فروبرده است. تیراندازی به مردم ، پادگانی شدن فضای شهر، ارعاب، تحریک و قدرت نمایی همگی فرزندان نامشروع قانون گریزی شدیدی است که در معرض آن قرار داریم و عجبا که بانیان چنین شرایطی دیگران را به این خطا متهم می کنند.
موسوی همچنین بر تجمعاتی که قادر به کنترل آن نبوده اصرار ورزیده و می نویسد: به کسانی که مردم را به خاطراظهار نظر قانون شکن نامیده اند خبر می دهم که بی قانونی بزرگ عدم اعتنا و نقض صریح اصل 27 قانون اساسی از سوی دولت در عدم صدور مجوز برای اجتماعات مسالمت آمیز است. آیا مردمی انقلابی که با مشابه همین اجتماعات ما و شما را از فراموشخانه های تاریخ ستم شاهی بیرون آوردند مورد ضرب وجرح قرار گیرند و تهدید به زورآزمایی شوندی
موسوی افزود: اینجانب به عنوان یک هم سوگ همچنان مردم عزیز را به خویشتنداری دعوت می کنم. کشور متعلق به شماست. انقلاب و نظام میراث شماست. اعتراض به دروغ و تقلب حق شماست. به احقاق حقوق خود امیدوار باشید و اجازه ندهید کسانی که برای ناامیدی و ارعاب شما می کوشند خشمتان را برانگیزند.
وی که تجمعاتش تاکنون شاهد خشن ترین رفتارها علیه مردم بوده، تاکید کرده است: در اعتراضات خود همچنان به پرهیز از خشونت پایبند بمانید و چون پدران و مادرانی دل شکسته با رفتارهای نامتعارف فرزندانتان در قوای امنیتی برخورد کنید. در عین حال از نیروهای نظامی و انتظامی انتظار دارم نگذارند خاطرات این ایام لطمه های جبران ناپذیر به روابط آنها و مردم بزند. این که نام و نشان شهیدان، مجروحان و بازداشت شدگان به خانواده آنها اطلاع داده نشود و آنان در سرگردانی قرار گیرند هیچ سودی در برقراری آرامش ندارد و تنها احساسات را جریحه دار می کند. همچنین است دستگیری های فله ای که تنها موجب هتک پرهیزها و برداشته شدن رعایت ها میان فرزندان نظامی و انتظامی ملت و بدنه جامعه می شود.
اظهارات موسوی در حالی است که مردم از بازگشت آرامش به شهر تهران از نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرده ومعتقدند تا ریشه کن کردن اقدامات آشوبگرانه حامیان میر حسین موسوی این حضور باید ادامه یابد. مردم توان و اراده ای در موسوی برای ایجاد آرامش در شهر نمی بینند و خواستار تداوم قاطعیت نیروهای مسلح مردمی در برخورد با منافقین و با آشوب ها و اغتشاش ها هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشعار فاطمی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 http://fatemi84.blogfa.com

موسوی به حقوق قانونی مردم و مسئولین احترام نمی گذارد. وای به حال اینکه رئیس جمهور هم می شد!

خدا را شکر که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتاد

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:54

چه جالب یک نظر هم نداشتید.....خیلی پربییننده اید یا نظرات خیلی بر وفق مراد بوده؟

طاها سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01

خالی بندها به بهشت نمی روند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد