وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

زادگاه رئیس جمهور ایران در گزارش مغرضانه رسانه‌های غربی

نماینده شبکه الان تی وی در تهران که برای بازدید از روستای "آرادان " محل تولد رئیس جمهور سفر کرده بود، در این باره می‌گوید:«به محض ورود به روستای کوچک آرادان شور و نشاط عجیبی یافتم و با هر کسی صحبت می‌کردم انگار خود را سخنگوی رئیس جمهور می‌دانست و صحبت‌های شبکه‌های مختلف غربی دروغ محض بود.»

«احمد بحرانی» خبرنگار شبکه "روسیا الیوم " و نماینده شبکه "الان تی وی " در تهران گفت: بعد از درخواست شبکه الان تی وی برای گزارش از روستای رئیس جمهور ایران برای جستجو درباره این روستا یعنی روستای "آرادان " به بیشتر شبکه‌های خبری، خبرگزاریها و سایتهای معروف انگلیسی از جمله رویترز، بی‌بی‌سی و حتی آمریکایی همانند سی‌ان‌ان و روزنامه لس‌آنجلس تایمز که به آنجا خبرنگار فرستاده بودند، سر زدم.
آنها در گزارش‌های خود مدعی شده بودند که دو سوم ساکنین این روستا معتاد به تریاک هستند و مردمان روستا از وضعیت موجود ناراضی هستند و از رئیس جمهور که متولد این روستاست ناراحتند و از انتخاب او پشیمان هستند اما به محض ورود به این روستای کوچک آرادان شور و نشاط عجیبی یافتم و با هر کسی صحبت می‌کردم انگار خود را سخنگوی رئیس جمهور می‌دانست و صحبت‌های شبکه‌های مختلف دروغ محض بود.
نماینده شبکه عربی زبان الان تی وی ادامه داد: یکی از جالبترین نکات برای من این بود که دفاع آنها از احمدی نژاد از این جهت بود که می‌گفتند به او افتخار می کنند چرا که هیچ امتیاز ویژه‌ای را به روستای خود نداده بود و مردم روستای خود را برتر از بقیه ایرانیان نمی‌بیند و پیشرفت موجود در روستا همانند باقی روستاهاست.
احمد بحرانی گفت: در آنجا مردمان تا اکیپ خبری ما را می‌دیدند خودشان هم تقاضای مصاحبه می‌کردند و به ما نزدیک می‌شدند و این برخلاف دیگر مناطق بود که ما باید التماس مردم را بکنیم که فقط چند ثانیه صحبت کنند تا جایی که به شوخی به مردم ساکن آنجا می‌گفتم شماها انگار همه سیاستمدار و دیپلمات هستید و آن چیزی بود که واقعا لمس کردم و حس کردم در آنجا همه از سیاستهای کلان دولت با تسلط حرف می‌زدند.
بحرانی افزود: من آنجا با پسر عموی رئیس جمهور ایران و دختر عموی ایشان نیز در منزلشان صحبت کرده و مصاحبه‌ای گرفتم که مورد توجه و علاقه شبکه الان تی وی قرار گرفت و آنچه جالب به نظر می‌رسید درخواست دختر عموی ایشان از طریق شبکه ما برای رسیدگی بیشتر به جوانان روستا بود که از رئیس جمهور مطالبه می‌کرد.
البته ایشان دائما از رئیس جمهور می‌گفت و تلاش می‌کرد که از خوبی‌های رئیس جمهور بگوید و روی تواضع و پاکی و دینداری ایشان تاکید می‌کرد.
وی بعد از مصاحبه از من درباره میزان محبوبیت دکتر در ایران سؤال کرد و من در پاسخ گفتم به نظر می‌رسد محبوبیت ایشان در مناطق محروم و فقیر ایران خیلی بیشتر از پایتخت‌نشینان به ویژه مناطق مرفه‌نشین باشد که وی نیز با حرکات سرش حرفهای مرا تایید می‌کرد.
بحرانی درباره خانه پدری دکتر احمدی نژاد نیز گفت: قبل از ترک روستای محروم ارادان دوست داشتم منزل سابق آقای احمدی نژاد را ببینم که پس از پرس‌وجو یکی از بقالان روستا که خود نیز از بستگان دکتر بود ما را تا منزل ایشان همراهی کرد. خانه‌ای از گل و متروکه که در محرومترین جای روستا قرار گرفته بود. همسایه‌های سابق خانواده آقای احمدی نژاد از خاطرات خود با پدر و مادر آقای رئیس جمهور می‌گفتند و اینکه ایشان در چند ماهگی به همراه پدر و خانواده به تهران آمدند.
بحرانی همچنین با اشاره به دروغ‌هایی که در خبرگزاریهای مختلف علیه این روستا گزارش شده است، گفت : آنجا با بسیاری از ساکنین درباره آنچه در بعضی از خبرگزاری‌ها نوشته شده بودم ، صحبت کردم و آنها به این نوشته‌ها و آمار غیر واقعی می‌خندیدند چون روستا نشینان ارادان خانوادهایی دارای تحصیلات و با فرهنگ هستند و من باید بگویم که در مجموع این سفر یک روزه برای من بسیار مفید و جذاب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد