وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رزمایش هوایی میلاد نور ولایت فردا آغاز می‌شود

رزمایش هوایی، آبی و خاکی میلاد نور ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ و ارتقای توان عملیاتی و پشتیبانی سطحی و زمینی در خلیج فارس و دریای عمان از روز دوشنبه برگزار خواهد شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این رزمایش پروازهای بلند در مسافت قریب سه هزار و ‪ ۶۰۰‬کیلومتر با انجام عملیات سوختگیری هوایی از طریق سوختگیری شکاری از تانکر سوخت رسان و یا شکاری از شکاری انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین هواپیماهای راهبردی سوخو ‪ ۲۴‬در مسافت‌های طولانی و نیز بکارگیری و آزمایش مهمات جدید ساخت جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این رزمایش پروازهای طولانی در سطح خلیج فارس و دریای عمان و با ارتفاع پایین انجام خواهد شد که جنگنده‌های شکاری مسافت‌های ‪ ۷۰۰‬کیلومتری را در سطح دریا طی خواهند کرد.

گفتنی است در رزمایش هوایی میلاد نور ولایت، ارتقاء و بالا بردن عمل پرسنل نیروی هوایی در نگهداری و لود نمودن مهمات و آماده‌سازی جنگنده‌ها برای عملیات بعدی و همچنین از هواپیماهای شناسایی و اطلاعاتی برای ارسال سیگنال ها و تحلیل تهدیدات فرضی استفاده خواهد شد.

پیشتر امیر دره باغی، جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش استفاده از هواپیمای شکاری و بمب افکن صاعقه در رزمایش میلاد نور ولایت، حمل مهمات و انهدام اهداف توسط این هواپیما و نمایش قدرت صاعقه که ‪ ۱۰۰‬درصد ساخت کشور است را از مجموعه اهداف خاص این رزمایش عنوان کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد