وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مقام معظم رهبری پاسدار ارزشهای اصیل انقلاب ماست

موسوی درتاریخ ‪ ۸۸/۲/۱۰‬در جلسه‌ای با جمعی از نخبگان تحت عنوان -جوانان متخصص>به بحث‌های مطرح شده پیرامون رابطه خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه ایشان محور وحدت ملت ماست اظهار کرد: ایشان فردی است که پاسدار ارزش‌های اصیل انقلاب ماست به گزارش ایرنا به نقل از سایت قلم نیوز ، میرحسین موسوی ضمن اعلام این مطلب افزود: وظایف سنگینی که برای پیشبرد نظام برعهده ی مقام معظم رهبری است

نمایانگر همین مسئله است. کسی که به نظام علاقه داشته باشد و بخواهد برای این کشور و نظام و در درون آن کار کند نمی‌تواند خود را در این مسائل فریب بدهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به رابطه ی مقام معظم رهبری و دولت ها در کشور، گفت: رهبر انقلاب در هر شرایطی از دولت‌ها حمایت کرده‌اند و این مسئله ی بسیار مهمی است. ولی اینکه تصور کنیم هر کاری که دولت‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌کنند کاری است که ایشان تایید می‌کنند دید درستی نیست، هر دولتی که با رای مردم می‌آید برای اینکه بتواند کار خود را انجام دهد نیاز دارد مورد حمایت واقع شود، این مسئله ی دیگری است.

نخست وزیر دهه ‪ ۶۰‬با یادآوری حمایت امام خمینی (ره) از دولت در دوران جنگ تحمیلی، نیز اظهار کرد: امام در زمان جنگ همواره از دولت حمایت می‌کردند و من هم بارها در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مختلف گفته بودم که ایشان از یک کار جمعی و از همه ی کارمندان و کارکنان حمایت کرده اند. در شرایط فعلی و آینده هم چنین خواهد بود. طبیعی است که رهبری از قوه ی مجریه، قوه ی مقننه، قوه ی قضاییه و دستگاه‌های مختلف نظام جدا نیست، چرا که خوب کار کردن دستگاه‌های مختلف کشور جزو اهداف اصلی رهبری معظم انقلاب هم هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد