وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت 231 نماینده مجلس ‌‌از فرمایشات مقام معظم رهبری

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ‌روز گذشته 231 نماینده مجلس موضع خود را در حمایت از فرمایشات رهبری مبنی بر لزوم پیگیری مطالبات و اعتراضات افراد از طریق قانونی اعلام کردند

حمیدرضا حاجی‌بابایی‌ در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وقایع اخیر پایتخت اظهار داشت: با توجه به سخنان مهم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه گذشته، هر یک از رؤسای احزاب و طرفداران آنها باید در خصوص اعلام موضع خود بسیار مراقب و محتاط باشند چرا که ممکن است عدم اعلام مواضع آنها به ضرر کشور و البته پایگاه اجتماعی خود آن‌ها نیز باشد.
وی گفت: به نظر می‌رسد مسئولان احزاب باید موضع صریح، روشن و شفاف خود را نسبت به آن چه که با حمایت بیگانگان موجب بروز تحریکات و اغتشاشات اخیر در کشور شده، مشخص کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: امروز این گونه تخریب‌ها و اغتشاشات از مباحث انتخاباتی گذشته و به مرز عملیات‌های خرابکارانه علیه نظام رسیده به طوری که در این میان نیز برخی از کشورها نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه با موضع‌گیری علیه نظام، در پی تسویه حساب دیرینه خود با جمهوری اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: این مسائل و رویدادها بیانگر این است که افراد دلسوز انقلاب و نظام و کسانی که خود را در مجموعه نظام حس می‌کنند، باید با مشخص کردن موضع صریح خود در ارتباط با محکوم کردن این وقایع، وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی خود را نسبت به موجودیت جمهوری اسلامی انجام دهند.
حاجی‌بابایی ادامه داد: در حال حاضر همه حوزه‌ها تحت کنترل نیروهای امنیتی و حفاظتی کشور است به طوری که بسیاری از افراد پشت پرده و هدایت‌کننده مورد شناسایی قرار گرفته‌‌اند و به طور قطع با یاری خداوند، این اتفاقات ناخوشایند به زودی در کشور به اتمام می‌رسد، ولی آنچه در این میان از اهمیت برخوردار است، اعلام موضع رؤسای احزاب است چرا که چگونگی برخورد آنها با این مسائل برای همه مردم و مسئولان دارای اهمیت است.
وی ضمن اشاره به خسارات به وجود آمده در روزهای اخیر گفت: مسئولیت عواقب مسائل و مشکلات به وجود آمده بر عهده کسانی است که هدایت این اتفاقات را عهده‌دار شده‌اند یا اینکه هدایت آن را در دست گرفته بودند و در حال حاضر نیز دیگر کاری از دستشان برای جمع کردن این اغتشاشات بر نمی‌آید.
نماینده مردم همدان در مجلس در پایان سخنان رهبر را فصل‌الخطاب خواند و خاطر نشان کرد: امروز 231 نماینده مجلس موضع خود را در حمایت از فرمایشات رهبری مبنی بر لزوم پیگیری مطالبات و اعتراضات افراد از طریق قانونی اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد