وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

درخواست گروهی از هنرمندان برای توقف تجمعات و درگیری های خیابانی

تعدادی از هنرمدان کشورمان با صدور بیانیه ای، ضمن تبریک حماسه بزرگ 22 خرداد، خواستار توقف تجمعات و درگیری های خیابانی شدند.

در این اطلاعیه از تمامی دلسوزان درخواست شده مسیر تمکین به قانون و قانون گرایی را پیش گرفته و از تمامی نهادها، ظرفیت های قانونی کشور برای حل مطالبات خود استفاده کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است:  با عنایت به حضور چهل میلیونی مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری دهم و خلق حماسه ای بی همتا و پرشکوه، به واسطه برخی مناقشات و ایرادات نسبت به شمارش آرا و اعلان نتیجه انتخابات نگرانی هایی برای بخشی از هموطنان عزیز به وجود آمده است.

"ما هنرمندان به عنوان علاقه مندان به دین و کشور و انقلاب از تمامی دلسوزان نسبت به مناقشات اخیر خواهانیم که برای حل مسائل خود مسیر تمکین به قانون و قانون گرایی را در پیش گرفته و از هر گونه اجتماعات و درگیری های خیابانی پرهیز نمایند. همچنین از نهادهای قانونی و قانونگذاری کشور تقاضا داریم از تمامی ظرفیت های قانونی خود برای رفع ابهام ها و سوء تفاهمات استفاده نمایند."

اطلاعیه این هنرمندان به این ترتیب پایان می یابد: مردم ایران بدانند تنها با استفاده از قانون است که می توان وحدت، همبستگی، امنیت و آرامش و سربلندی کشور را استمرار بخشیم. آرزومندیم مردم بزرگ ایران از این آزمون بزرگ که پیروزی قانونگرایی بر بی قانونی است، همچنان سربلند بیرون آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد