وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تجمع اعتراض آمیز جمعی از ایرانیان مقیم لندن درمقابل ساختمان بی‌ بی سی

لندن - جمعی از ایرانیان مقیم لندن روز پنجشنبه با برگزاری تجمع اعتراض آمیزی در مقابل ساختمان پخش بی‌بی‌سی، نسبت به نحوه پوشش خبری تحولات پس از انتخابات ایران توسط این بنگاه سخن پراکنی، اعتراض کردند.


به گزارش ایرنا، شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی سیاست‌های خبری تحریک آمیز و مداخله جویانه رسانه‌های غربی بویژه بی‌بی‌سی را در قبال تحولات ایران محکوم کردند.

تجمع‌کنندگان تصاویری از برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی در تقدیر از شرکت گسترده و باشکوه مردم ایران در انتخابات اخیر با خود حمل می‌کردند.

گیلانی دبیر تشکیلات انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و یکی از سازمان‌دهندگان این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: در این تجمع طرفداران نامزدهای مختلف شرکت کردند و هدف مان نیز اعتراض به پوشش جهت دار و تحریک آمیز تحولات انتخابات و حوادث پس از انتخابات ایران توسط رسانه‌های غربی و بویژه بی‌بی‌سی بود.

وی افزود: مردم ایران متحد هستند و طرفداران همه نامزدهای انتخاباتی نیز با هرگونه خبرسازی، تحریک و تحریف خبری به منظور دامن زدن به اغتشاشات و خشونت‌ها مخالف هستند.

گیلانی اظهار داشت: ما همچنین هرگونه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان را محکوم می‌کنیم و خواستار رعایت بی‌طرفی توسط رسانه‌های خارجی در پوشش اخبار مربوط به ایران هستیم.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تجمعات اعتراض آمیز دیگری را نیز طی روزهای آینده در مقابل بی‌بی‌سی برگزار کنیم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد