وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رهنورد: به دلسوزی دشمنان انقلاب نیازی نداریم

زهرا رهنورد در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران از به کارگیری روش‌های خشونت‌مدارانه، انتقاد و با این دانشجویان اظهار همدردی کرد.

به گزارش ایسنا، رهنورد در بخشی از سخنانش گفت: مردم عزیز و به خصوص دانشجویان مصمم نیز ضمن حفظ آرامش، از طرق مسالمت‌آمیز مدنی، پیگیر حقوق خود باشند. باید هوشیار بود و با متانت، حقوق خود را استیفا کرد.



وی گفت: اگر همه خود را به "گفتمان قانون" ملتزم بدانند، جامعه به چالش کشیده نخواهد شد و همه چیز در مجرای قانونی خود پیش خواهد رفت.

این استاد دانشگاه با بیان این که آرمان ما در انقلاب این بود که عدالت و عزت و آزادی و کرامت مردم پاس داشته شود تصریح کرد: ما به دلسوزی و دلواپسی دشمنان قسم خورده انقلاب نیازی نداریم. البته نباید برخی با بی‌تدبیری لبخند به چهره کریه دشمنان مسلم نظام اسلامی بنشانند و ناخواسته در جهت مقاصد آنان حرکت کنند.

رهنورد گفت:‌ انقلاب بیش از هر چیز به قلوب مردم و اراده‌های آرمان گرایانه جوانانی استوار گشت که عمیقا به "جمهوری اسلامی" اعتقاد و به کارگزاران نظام اعتماد داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: من حاضر نیستم قطره خونی از دماغ شهروندی ریخته شود و امیدوارم با منطق، قانون و آرامش، مطالبات مردم پیگیری و دانشجویان و جوانان افتخارآفرین ما موفق و میهن عزیزمان سرفراز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد