وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام آمادگی حداد عادل برای گفتگوی زنده با موسوی در صداوسیما

ارم نیوز : به دنبال ادعاهای مطرح شده توسط میرحسین موسوی درخصوص انتخابات و عدم تمکین وی به رای ملت، دکتر حداد عادل رییس مجلس هفتم و نماینده اول مردم تهران در مجلس هشتم برای گفتگوی زنده تلویزیونی با موسوی در این زمینه، اعلام آمادگی کرد.

پس از آنکه وزارت کشور از مشارکت 85 درصدی و رای 5/24 میلیونی دکتر احمدی‌نژاد خبر داد، میرحسین موسوی که با اختلاف 12 میلیون رای از رقیب انتخاباتی خود شکست خورده بود، نتیجه انتخابات را نپذیرفت و مدعی تقلب در انتخابات شد که به دنبال این ادعا دکتر حداد عادل رییس مجلس هفتم و نفر اول انتخابات مجلس هشتم در شهر تهران آمادگی خود را برای گفتگو با موسوی در خصوص اثبات این ادعا اعلام نمود.
این گزارش حاکی است محور این گفتگوی تلویزیونی در خصوص مستندات و مدارک موسوی در خصوص ادعای تقلب در انتخابات خواهد بود تا مردم ایران که با مشارکت 85 درصدی خود در انتخابات حماسه‌ای ماندگار آفریدند بتوانند در خصوص ادعای آقای موسوی اطلاعات موجود را بشنوند و قضاوت کنند.
غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر دیروز هم در اجتماع عظیم و میلیونی مردم تهران در میدان ولیعصر گفت :‌کشور ما قانون دارد و راه تشخیص صحت و سقم آرا معین شده و شورای نگهبان مرجع رسیدگی به این امور است و اگر کسی اعتراض دارد، باید دلایل خود را به این شورا ارائه کند و بداند که شورای نگهبان و رهبری با هر سلیقه‌ای حاضر نیستند حتی یک رای هم با تقلب جابجا شود.

وی اظهار داشت: مگر در سال 76 آقای خاتمی پیروز انتخابات نشد، مگر کسانی که به ایشان رای ندادند و تعدادشان حدود 10 میلیون نفر بود دست به آشوب و اغتشاش زدند؟ در حالی که دیدیم فردای همان روز همه کسانی که به آقای خاتمی رای نداده بودند،‌به رای اکثریت و قانون اساسی احترام گذاشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به میرحسین موسوی گفت: ما شما را به عنوان نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس و نخست‌وزیر حضرت امام و اینکه شما را فرزند انقلاب می‌دانیم، دوست داریم و رهبر انقلاب هم شما را عضو خانواده انقلاب می‌داند اما از شما سوال می‌کنم وقتی هنوز انتخابات تمام نشده و در صندوق رای باز نشده شما از کجا مطمئن بودید که اکثریت آرا را به دست آورده و اعلام پیروزی کردید.
حداد عادل اظهار داشت: عده زیادی به شما رای دادند اما نباید شما فقط به آرای مردم تهران و اطرافیان خودتان نگاه کنید آیا شما از آرا استان‌های محروم و شهرها و روستاهای کوچک اطلاع داشتید.
وی با بیان اینکه خدا می‌داند من این سخنان را برای رفع شبهه می‌دانم اظهار داشت: در کجای دنیا کشورهایی که خود را الگوی دموکراسی می‌دانند سابقه دارد که قبل از شمارش آرا واعلام رسمی کاندیدایی کنفرانس خبری بگذارد و خود را رئیس‌جمهور اعلام کرده و کسی دیگری نیز به او تبریک بگوید.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نظرسنجی‌های مختلف صورت گرفته در ماه‌های قبل از انتخابات گفت: ما این نظرسنجی‌ها را که توسط چندین دستگاه مختلف صورت می‌گرفت بررسی کردیم و دیدیم که در هیچکدام از این نظرسنجی‌ها که مربوط به کل کشور بود آقای میرحسین از آقای احمدی‌نژاد جلوتر نبود.
حداد عادل خطاب به میرحسین موسوی گفت: شکی نیست که شما در تهران رای بالایی داشتید ولی باید بدانید که ایران فقط تهران نیست و بزرگی شما نیز در این است که به رای مردم احترام بگذارید.
حداد عادل خطاب به میرحسین ادامه داد: این درست نیست که قبل از برگزاری انتخابات نزدیکان شما اعلام کند که اگر آقای احمدی‌نژاد پیروز شد یقینا تقلب صورت گرفته است.

کارشناسان حقوقی بر این باورند که بر اساس قاعده حقوقی "البینة علی المدعی" آقای موسوی باید برای اثبات ادعای خود ادله مورد نظر را ارائه کند و در غیر این صورت مسئولیت زدن این اتهام به برگزارکنندگان انتخابات برعهده وی خواهد بود.
دکتر حدادعادل امشب نیز در برنامه گفتگوی ویژه خبری در خصوص انتخابات سخن خواهد گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد