وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همه جریانات انقلاب در یک فضای منطقی گفت و گو کنند

در بیانیه تشکل های اساتید دانشگاه های سراسر کشور پیرامون حماسه 22 خرداد 88 عنوان شده است: در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی بهترین فضا، ایجاد آرامش است تا همه جریانات و اشخاص خانواده انقلاب در یک فضای منطقی به گفت و گو بپردازند.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها(مأوا)، در این بیانیه آمده است: حضور پر شور و شگفت انگیز ملت مسلمان ایران در انتخابات 22 خرداد 88 و خلق حماسه ای دیگر، نشان از اعتقاد قلبی و راسخ مردم به آرمان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می باشد که با شرکت 85 درصد مردم در پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری از برگ های انقلاب اسلام ورق زده شد. حماسه 22 خرداد، بنام همه ملت ایران ثبت شده است اما نقش نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی را نمی توان انکار کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه می خوانیم: لذا ما تشکل های اساتید دانشگاه های سراسر کشور ضمن تبریک این حماسه به مقام معظم رهبری، که نقش مؤثری در به وجود آمدن این حماسه داشتند، از حرکت های مشکوک و مرموزی که این روزها بعد از شکل گرفتن این حماسه به وجود آمده است اعلام انزجاز نموده و خواستار حفظ وحدت همه ارکان نظام و نیروهای دلسوز انقلاب می باشیم. همان طور که همه نخبگان دانشگاهی مستحضرید، در عمر پر برکت انقلاب اسلامی، حوادث تلخ و ناگوار مختلفی به وقوع پیوسته است که نقش استکبار جهانی به رهبری آمریکا در این جریانات نمود داشته، در این حوادث چند روز اخیر نیز به راحتی نقش برخی کشورهای خارجی را می توان دید. ما اساتید دانشگاه ها با توصیه به همه نیروهای متعهد به مبانی نظام جمهوری اسلامی، خواستار حفظ آرامش و پرهیز از دامن زدن به این حوادث تلخ می باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد