وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تجدید انتخابات دور از ذهن نیست

اگر در پایان بررسی روند انتخابات شورای نگهبان به این نتیجه برسد که انتخابات را باطل کند، مکلف به انجام آن تکلیف است/راهپیمایی شرکت کنندگان در نماز جمعه این هفته تهران به سمت مجمع تشخیص مصلحت محکوم است

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان امام و رهبری با بیان اینکه وظیفه شورای نگهبان در قانون اساسی مشخص است، اظهار کرد: این شورا باید در اجرای این وظایف با رعایت همه جوانب کوشا باشد ودر مساله احقاق حقوقی که در مساله انتخابات و شمارش آراء نامزدها درخواست شده است، تلاش کند.
ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید به گونه‌ای عمل شود که نامزدها و هواداران آنها از سلامت انتخابات اطمینان پیدا کند. زیرا این شائبه به وجود آمده که آرا به درستی شمارش نشده و حق مردم تضییع شده است و به همین خاطر به مراجع قانونی پناه برده‌اند که آنها طبیعتا باید با پاسخ به سوالات و شفاف‌گویی و با در پیش گرفتن روش اقنایی، نامزدها و هواداران را قانع کرده و به خواسته‌های رهبری عمل کنند.
وی با امیدواری نسبت به اینکه شورای نگهبان با موفقیت از این امتحان خطیر بیرون بیاید و با حفاظت از آرای مردم ابهامات پدید آمده را برطرف کند ،در پاسخ به این سوال که تا چه حد احتمال ابطال انتخابات را می‌دهید، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر شورای نگهبان به این نتیجه برسد که باید انتخابات ابطال شود، باید آن را اعلام کند. مهم احقاق حق مردم است و همه اولیاء دین و دلسوزان نظام هم بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و حفظ و صیانت از آرای مردم تاکید دارند و اگر در پایان بررسی روند انتخابات چنین تکلیفی برای شورای نگهبان به وجود آید که انتخابات را باطل کند مکلف به انجام آن تکلیف است که تجدید انتخابات خیلی هم دور از ذهن نمی‌تواند باشد و ممکن است که به اینجاهم نرسد ولی در هر صورت شورای نگهبان باید طوری عمل کند که محل اطمینان جامعه باشد زیرا نامزدها به این شورا به عنوان مرجع قانونی نامه نوشته و آنها هم باید به وظیفه خودعمل کند.
رئوفیان با اشاره به پخش اعلامیه‌ای مبنی بر حرکت نمازگزاران جمعه این هفته تهران به سمت دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: امروز هر اقدامی که فضایی را پدید آورد که کسانی در صدد برهم زدن آرامش جامعه و پیش آوردن مشکلات مردم وکشور باشند، محکوم است. این کار تعرض به عرض آبروی کسانی است که برای کشور و ممکلت زحمت کشیده و سهم مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.
وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز بیش از هرچیز نیاز به آرامش دارد، تصریح کرد: مسوولین باید در استفاده از ادبیات و واژگان بسیار دقت کنند.همه نامزدها از احمدی‌نژاد گرفته تا موسوی ، رضایی و کروبی می‌توانند مردم را به آرامش دعوت کرده و در عین حال حق خود را بگیرند. لذا چنین تجمعی در جهت خواست دشمن است و آرامش جامعه را برهم می‌زند و روح امام و مقام معظم رهبری از این مساله مکدر خواهد شد زیرا جز برهم زدن آرامش دربر نخواهد داشت.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه مخالفان خود را خس و خاشاک خوانده بود، گفت: این یک خطای استراتژیک در اظهارات شخصیتی است که در جایگاه ریاست جمهوری قرار دارد و همین نوع سخن گفتن است که عواطف هواداران رقیب را جریحه دار و آنها را وادار به مقابله می‌کند.در راهپیمایی میلیونی روز بعد شاهد پاسخ هواداران موسوی به آن اظهارات بودیم که در شعارها مشخص بود.
وی ادامه داد: لذا کسی حق ندارد فرد دیگری را تحقیر کند و جواز انجام این کار در اسلام برای هیچ کس صادر نشده و از طرفی امام و رهبری همواره از مردم به عظمت یاد کردند که در سخنان دیروز رهبری هم آنها را شنیدیم.
رئوفیان در پایان گفت: البته شاید منظور رییس جمهور این بود کسانی از این فرصت‌ها در جهت تامین منافع و تحقق اهداف خود سوءاستفاده می‌کنند. به طور کلی این نوع سخنان در عرصه‌های سیاسی واجتماعی به ضرر نظام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد