وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تکلیف خدمتگزاران در چهار سال دوم سخت تر شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با انتخاب دکتر احمدی نژاد تکلیف خدمتگزاران دولت مشکل تر از گذشته شده است و در همین راستا هیئت دولت کمر همت را برای نوکری این مردم بسته است.

سردار مصطفی محمدنجار در گفت و گو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در ایلام، اظهار داشت: اینکه جوانان، زن و مرد و همه اقشار و اقوام از لحاظ سیاست رشد کرده اند، در صحنه حضور پیدا می کنند و به این نتیجه رسیده اند که رای آنها در سرنوشت مملکت تاثیر دارد، بسیار با ارزش است و این رشد سیاسی در دنیا بی نظیر است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی می خواهند با تشنج آفرینی آرا خودشان را بر مردم تحمیل کنند، عنوان کرد: در این زمینه مردم ایران اسلامی باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند؛ چرا که دشمنان این نظام توان دیدن شکوه و عظمت ما را ندارند و این را در طول 30 سال با توطئه چینی ثابت کرده اند.

نجار با تاکید بر اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، ادامه داد: وقتی امام، شاه را که در واقع یک مزدور بود از کشور ایران بیرون کرد و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سرداد، اکنون این شعار تحقق پیدا کرده است و ما خود برای سرنوشت مملکت تصمیم می گیریم، خود رئیس جمهور کشور را انتخاب می کنیم؛ چراکه برگزاری انتخابات و رای دادن یکی از نمادهای جمهوریت است.

وزیر دفاع گفت: مردم همیشه در صحنه ایران با دادن رای برای سربلندی ایران جلوی دیدگان جهانیان موفقیت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند که حضور 85 درصدی مردم هوشیار ما زبانزد جهانیان شد و دشمنان را خار کرد و به همین دلیل است که چشم دشمنان اسلام توان دیدن این همه شکوه و عظمت را ندارد.

وی با بیان اینکه دوره تبلیغات کاندیداها یک دوران با ارزش بود و مردم بعد از مناظره های تلویزیونی بهترین انتخاب را انجام دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، انتخاب ملت ایران یک انتخاب اصلح و خوب از آب درآمد و به گفته ایشان با توجه به تجربه مدیریتی دولت نهم، یک جهش در مدیریت کشور ایجاد شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد