وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

افسوس رئیس موساد از ناکارآمدی اقدامات آشوب طلبان در ایران

میر داگان رئیس سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی به کمیته سیاست خارجی و دفاعی کنست گفته است که آشوب‌ها در ایران در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ظرف چند روز آینده فروکش خواهد کرد و به یک انقلاب منجر نخواهد شد.


به گزارش ایرنا به نقل از هاآرتص، میر داگان به نمایندگان کنست گفته است:
واقعیت در ایران به دلیل انتخابات تغییر نمی‌کند. جهان و ما پیش از این احمدی نژاد را می‌شناختیم. اگر میرحسین موسوی نامزد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز می‌شد ما کار دشوارتری داشتیم. زیرا ناچار بودیم تا به دنیا در مورد تهدید ایران توضیح دهیم.

رئیس سازمان موساد افزوده: از آنجایی که موسوی در جامعه بین‌الملل به عنوان فردی میانه رو شناخته می‌شود، خیلی مهم است که ما به یاد داشته باشیم برنامه هسته‌ای ایران از زمانی که او نخست وزیر بود، شروع شد.

وی تاکید کرده: تقلب انتخاباتی در ایران با اتفاقاتی که در کشورهای لیبرال رخ می‌دهد، تفاوتی ندارد. درگیری بر سر نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران مسئله‌ای داخلی است و هیچ ارتباطی با بلندپروازی‌های استراتژیک از جمله برنامه هسته‌ای ایران ندارد.

میر داگان به کمیته سیاست خارجی و دفاعی کنست گفته است موساد اعتقاد دارد که ایران اولین بمب اتمی خود را، اگر با سرعت موجود و بدون توقف به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد، تا سال ‪ ۲۰۱۴‬خواهد ساخت.

رئیس موساد اضافه کرده: تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب بر ایران توانسته تا بر برنامه هسته‌ای ایران تاثیر بگذارد اما نتوانسته تا مانع از آن شود و ایرانیان در تلاش هستند تا این تحریم‌ها را از بین ببرند.

وی گفته است: جامعه بین‌المللی باید بر شدت تحریم‌های خود بر ایران اضافه کند و این سیاست را ادامه دهد. اگر این سیاست تداوم یابد، می‌توان مانع از ادامه برنامه هسته‌ای ایران شود.

در همین حال یکی از مقامات موساد روز سه شنبه به نمایندگان کنست گفته است که ایران همچنان به کمک‌های مالی و تسلیحاتی خود به حزب الله لبنان ادامه می‌دهد اما در مورد حماس با توجه به شرایط موجود این کمک‌ها کاهش یافته است. این مقام موساد گفته است که حماس در حال حاضر به صورت مستقلانه تر عمل می‌کند و این امر به دلیل ارتباطات گسترده با اخوان الملسمین در مصر است.

این در حالی است که مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند ارتباطات ایران و حماس نسبت به گذشته قوی تر شده و این مسئله به دلیل آن است که حماس برای مبارزه با تل آویو نیاز به پول و تسلیحات دارد و ایران نیز از پرداخت این وسائل به حماس استقبال می‌کند.

روزنامه صهیونیستی هاارتص در ادامه گزارش خود نوشته است که ایران قصد دارد تا موقعیت منطقه‌ای خود را قوی تر کرده و به هژمونی که مصر در دهه های ‪ ۱۹۶۰‬و ‪ ۱۹۷۰‬میلادی در خاورمیانه داشت، دست یابد.

این روزنامه تحلیل کرده است که این مسئله باعث شده تا کشورهای میانه روی خاورمیانه از جمله مصر، عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس دچار نگرانی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد