وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آشوبها ی خیابانی خوراک تبلیغاتی رسانه های غربی است

ارم نیوز : اما بعد از انتخابات شاهد هستیم که بعضی ها با زیر سوال بردن سلامت انتخابات تلاش دارند حضور85درصدی شما را خدشه دارکرده و با تخریب بانک ها،مغازه ها ،خانه های مردم و اموال عمومی قصد دارند مسیررا به نفع خود تغییر دهند .

بسمه تعالی


ملت شریف، غیور و شهید پرور ایران
حضور پر شور و احساس شما را در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم و تما شا نمودیم که چگونه بار دیگر در 22خرداد ،22بهمن دیگر راغم زدید.
اما بعد از انتخابات شاهد هستیم که بعضی ها با زیر سوال بردن سلامت انتخابات تلاش دارند حضور85درصدی شما را خدشه دارکرده و با تخریب بانک ها،مغازه ها ،خانه های مردم و اموال عمومی قصد دارند مسیررا به نفع خود تغییر دهند .
به راستی آنها به چه چیز اعتراض دارند و چرا دم از تقلب می زنند ما در این رابطه چند سوال دارم.
1- آیا صد هزار ناظر کاندیداها سر صندوق ها ،فرمانداری ها و وزارت کشور نبوده اند .
2- آنها که دم از قانون وقانون اساسی می زنند چرا مسیر قانونی را برای اعتراظات خود طی نمی کنند.
3- شما که خود را یار و پیرو امام(ره) می دانید. چرا دشمنان انقلاب و شبکه های تلوزیونی آنها(بی بی سی،صدای آمریکا و ..)وبلند گوهای آنها از شما حمایت می کنند.آیا سخن امام را فراموش کرده اید که فرمود :هرگاه دشمنان از شما حمایت کردند وشما را تشویق نمودند بدانید که مسیرتان اشتباه است .
4- آقایانی که دیگران را متهم می کنید که برای کرسی قدرت به مردم دروغ می گویند. چرا برای هوای نفس خود کشور را به آشوب می کشید و جان و ما ل و ناموس مردم را به خطر می اندازید و تعدادی افراد را وسیله دست یابی به حوائج خود می کنید.
5- شمایی که از شهدا می گویید مگر فراموش کرده اید برای چه انقلاب کردیم برای چه خون دادیم شهید دادیم داغ بر دل نهادیم امروز چه شده است که باید باعث شوید بعضی ها به اموال مردم آسیب برسانند و چادر از سر ناموس مسلمان بکشند. واز شور وهیجان جوانان سوء استفاده کرده و آنها راوارد بازی قدرت خود کنید.
6- اگر خود را پایبند به قانون اساسی،انقلاب اسلامی و سربلندی ایران می دانید چرا آب به آسیاب دشمن می ریزید. و کاری را می کنید که آنها دلشان می خواهد.
7- مگر زمانی که دوستان شما آرا چشم گیر کسب نمودند رقبای آنها پیام تبریک نفرستادند و اعتراضات را از طریق قانونی پیگیری ننمودند راستی چه نیازی به آشوب،درگیری و آتش و تخریب است .
8- مگر برای پیگیری مشکلات وخواسته ها باید اموال عمومی را تخریب کرد به مغازه ها و بانک ها حمله نمود و با اسلحه به کلانتری هجوم آورد و اتوبوس ها و ماشین ها را سنگ باران کرد .
راستی چرا بعضی ها خواسته های خود در آشوب جست و جو می کنند و آب را گل آلود می کنند تا بعضی دیگر از این آب ماهی بگیرند .
این را بدانید که این گونه رفتار ها در بین مردم جایگاهی ندارد و با این رفتارها فقط خط بطلانی بر شعار ها و حرف های خودچون (قانون مداری ، دمکراسی ،مردم سالاری ،ایران دوستی ،حقوق مردم ،آرامش وامنیت )می کشید .
شمایی که از دمکراسی دم می زنید آیا می دانید دمکراسی بر امنیت و آرامش بنا نهاده شده است .چرا امنیت و آرامش مردم را بر هم می زنید آیا این رفتارها در دنیای عقلانی آمروز جایگاهی دارد .
چرا باعث می شوید آمریکا و اسرائیل و دشمنان ایران خود را در کنار شما معرفی کنند .شما که خوب می دانید دشمنان ایران به دنبال منافع مردم ما نیستند .
مردم شریف ایران هوشیار باشید و بدانید این دروغ پراکنی ها و آشوب ها راه به جایی نمی برند و زمستان میگزرد و رو سیاهی برای ذغال می ماند و آنانی که مردم را فراموش کرده اند توسط همین مردم فهیم کنار نهاده خواهند شد.
مهراب کیانی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آسلامی واحد بوشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد