وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه بسیج دانشجویی درباره حوادث اخیر

در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران دوباره خاطره رأی به رئیس جمهور ایران در فروردین 1358 را تکرار کردند، حلاوت و شیرینی و نشاط برآمده از این حماسه بزرگ آنقدر عظیم است که رهبر انقلاب آن را «جشن حقیقی» نامیدند.

اما شکست خوردگان انتخابات و کسانی که شعارها، برنامه و مشی انتخاباتی آنان مورد اقبال مردم قرار نگرفته است، این حادثه عظیم را به ذائقه ملت تلخ نمودند. اگرچه رأی منتخب ملت با رقبا فاصله ای بسیار دارد و این واقعه خود گواه حقانیت و سلامت انتخابات است. اما مبهوت شدگان از نتیجه آن راه دیگری برگزیده اند، عدم پیگیری اعتراض قانونی، صدور بیانیه آشوب طلبانه، عملیاتی کردن سناریو از پیش طراحی شده، ساماندهی ضد انقلاب داخلی، قانون ستیزی، ایجاد خوراک جهت رسانه های دشمن، تخریب اموال عمومی و ... بخشی از اقدامات مدعیان جمهوریت قانون گرایی و دموکراسی است که در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم.
نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی پر ظرفیت است و حوادث اخیر بخشی از جزئی ترین حوادثی که در 30سال گذشته مشاهده کرده ایم، اما ماحصل این حوادث و ثبت تاریخی آن برای مدعیان دیروز انقلاب ننگ ابدی خواهد بود.
ملت ما ثابت نموده اند، با کسانی که خود را صاحب و همطراز انقلاب می دانند عقد اخوت نبسته اند و به محض انحراف هر کسی از اصول و ارزشهای انقلاب وی را در حاشیه قرار خواهند داد.
انتخابات اخیر نیز نمونه عینی تبلور این داده بود. بسیج دانشجویی دانشگاه ها ضمن تبریک این پیروزی کم نظیر به رهبر انقلاب اسلامی و ملت آزموده ایران، از شورای محترم نگهبان، قوه قضائیه و دادستان کل کشور می خواهیم عاملان اصلی حوادث اخیر را بر مدار قانون بگردانند و مجرم اصلی حوادث را به ملت معرفی نمایند. علل اصلی عدم تمکین مدعیان مردم سالاری به رأی مردم را افشاء نمایند و با سناریو طراحی شده روزهای اخیر برخورد حقوقی و قضایی نمایند و پشت پرده آن را علنی نمایند.
دانشجویان بسیجی همچون همیشه آمادگی خود را برای پاسداری از رأی ملت و اصول انقلاب اسلامی اعلام می دارند و همچون دیدبانی آماده حوادث را بررسی و خط نفاق را معرفی و چشم فتنه را کور خواهند کرد. انشاء الله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد