وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامه‌ هنرمندان خطاب به موسوی

هنر بزرگ شما این بود که چنین جمعی را که ایرانی‌اند و عاشق ایران به پای صندوق‌های رأی کشاندید.

عبدالحسن برزیده، کمال تبریزی، مجید مجیدی و سیدرضا میرکریمی امروز ـ 25 خرداد ماه ـ نامه‌ای را خطاب به میرحسین موسوی منتشر کردند.

در متن این نامه خطاب به میرحسین موسوی آمده است: «با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها به شما که از سلاله پاک آن حضرتید و سپاس از تلاش بی‌نظیر و مدبرانه حضرتعالی که در جان و دل ما روزهای خوش اول انقلاب را احیاء و صداقت و مردم‌خواهی حضرت امام (ره) را زنده نمود و جوانان را که گسسته از انقلاب می‌نمودند، با تمسک به اهل‌بیت عترت و طهارت، به جریانی عظیم در صحنه بزرگ انقلاب بدل ساخت، این تلاش را ارج می‌نهیم و بزرگ می‌شماریم.

همه توفیق بزرگ شما، که از دیده‌های ملت بزرگ ایران، منتخب محبوب ملتید، آن بود که بخش عظیمی از جمعیت خاموش را به صحنه آوردید، جمعیتی که نامردیها و ریاکاری‌ها را به چشم می‌دید و لاجرم سکوت پیشه کرده بود.

اما هنر بزرگ شما این بود که چنین جمعی را که ایرانی‌اند و عاشق ایران به پای صندوق‌های رأی کشاندید. از دیده ما هنر آن نیست که به هر ترفند صاحب قدرت شد، بل آن است که قدرت حقیقت و صداقت را به مردم که سرمایه اصلی انقلابند نمایاند و شما چنین کردید.

پایان سخن ما تبریک مجدد این سرافرازی و همنوایی با جان پاک شماست که ما نیز دلیل احساس خطر شما را با تمامی جان و دل درک کردیم و حتی به چشم دیدیم.

خدایتان مستدام بدارد و عزتتان روزافزون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد