وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیگانگان مهم‌ترین عاملین تحریک اغتشاشگران هستند

جانشین اسبق مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه دشمنان و بیگانگان مهم‌ترین عاملان تحریک اغتشاشگران در کشور هستند تاکید کرد:امروز تلویزیون‌های بیگانه با تحریک مردم به آشوب و بلوا تلاش می‌کنند انتخابات ایران را کم رنگ جلوه دهند.

مجتبی عرب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود:رای قاطع ملت ایران به رییس جمهور مردمی ثابت کرد که مردم همچنان علاقه مند به ادامه فعالیت های دکتر احمدی نژاد در کشور هستند.


وی با اشاره به اینکه اغتشاشات و ناآرامی‌های موجود در جامعه نشانه از لجبازی‌های بچه گانه عده‌ای است، گفت:نامه هواداران برخی نامزدها به شورای نگهبان مبنی بر تخلف در انتخابات، نتوانست حرف‌های آنان را اثبات کند و نشان داد که این انتخابات در نهایت صحت برگزار شد.

وی تاکید کرد:مردم با انتخاب دکتر احمدی نژاد نه محکمی به احزاب در گیر در این انتخابات دادند نه مردم به احزابی بود که درگیر قدرت و مال اندوزی بودند که تمامی این مسائل نشان‌دهنده بی‌تقوایی این احزاب است.

وی با اشاره به تحریک تلویزیون‌های بیگانه برای ایجاد اغتشاش در کشور گفت :این رسانه‌ها تلاش می‌کردند مردم را تحریک به اشوب کنند ولی مطمئنا مردم ما آنقدر آگاه هستند که هیچ گاه تحت تاثیر این تحریک‌ها قرار نگیرند.

این فعال دانشجویی گفت:این آشوب‌ها بسیاری از مسائل را برای مردم روشن کرد از جمله اینکه پرده نفاق را از چهره برخی از افراد که مدعی اخلاق و پیرو راه امام بودن را داشتند، انداخت.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در توهم رای بالا بودند، اظهار داشت:این افراد باید بروند و فکر کنند که چرا مردم آنان را نمی‌خواهند؟ چرا امروز به آنان نه بزرگی گفتند؟ اینها سوالاتی است که مردم از آنان دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد