وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مشروح پیام تبریک سید حسن نصرالله به احمدی نژاد

دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی برای دکتر احمدی نژاد نوشت: من باید تاکید کنم که انتخاب دوباره شما موجب امید در دل همه مستضعفان و مجاهدان و مبارزان با اشغالگران شد.

به گزارش ایرنا،سید حسن نصرالله روز یکشنبه در پیامی به محمود احمدی نژاد رییس جمهوری منتخب، انتخاب مجدد وی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


در نامه سید حسن نصرالله خطاب به محمود احمدی نژاد چنین آمده است:
برادر عزیز جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران / دام بقاوه
من از سوی خود و برداران و خواهران در حزب الله اطمینان ارزشمند مردمی و محبت بزرگ ملت ایران در انتخاب مجدد جنابعالی برای دوره دوم ریاست جمهوری از طریق حضور تاریخی ملت و تایید بی‌نظیر آنان را تبریک می‌گوییم.

من باید تاکید کنم که انتخاب دوباره شما موجب امید در دل همه مستضعفان و مجاهدان و مبارزان و ستیزه جویان با استکبار و اشغالگران و موجب امید تازه ایی در دل مردم ایران شد.

انتخاب دوباره شما موجب ادامه اعتماد و اطمینان به آینده و ایمان به قدرت پایداری در برابر ظالمان و موجب یقین به پیروزی وعده داده شد.

از خداوند می‌خواهم که جنابعالی را در تحقق همه آرزوها و آرمان‌های ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های مستضعف در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای دام ظله موفق کند.

سید حسن نصرالله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد