وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی عصر امروز اعتراض 7 موردی خود را تقدیم شورای نگهبان کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: میرحسین موسوی در اعتراض خود به شورای نگهبان نسبت به 7 مورد معترض است گفت: موسوی در اولین اعتراض خود تأکید کرده است که در مناظره‌ها مطالبی گفته شده که اتهام علیه شخصیت‌های نظام بوده است.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اعتراض میرحسین موسوی و محسن رضایی به نتیجه انتخابات این دوره گفت: عصر امروز این 2نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم اعتراض خود را نسبت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان تقدیم کردند.
کدخدایی با بیان اینکه میرحسین موسوی در اعتراض خود به شورای نگهبان نسبت به 7 مورد معترض است گفت: موسوی در اولین اعتراض خود تأکید کرده است که در مناظره‌ها مطالبی گفته شده که اتهام علیه شخصیت‌های نظام بوده است.
وی اضافه کرد: کارشکنی مسئولان فرمانداری‌ها در ارائه کارت ناظرین انتخاباتی،قبل از تجمیع دستی آرا نتایج اعلام شده، تعرفه‌های انتخاباتی در شعب اخذ رأی به خوبی توزیع نشده مانند شهرهای شیراز و تبریز، احمدی‌نژاد در صداوسیما تبلیغات اضافی داشته است، تیتر سایت‌های رجانیوز، فارس و ایرنا مبنی بر پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات و نقض ماده 40 جرائم نیروهای مسلح و استفاده از نظامیان و بسیج در میتینگ‌های تبلیغاتی احمدی‌نژاد از جمله موارد اعتراضی میرحسین موسوی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری است.
سخنگوی شورای نگبهان در خصوص موارد اعتراضی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری دهم که به این شورا ارسال داشته است گفت: رضایی براین اعتقاد است که بین 3.5 تا 7.5 میلیون رأی داشته است .
کدخدایی اضافه کرد: گزارش ناظرین رضایی از پای صندوق‌های رأی، تجمیع بیش از 1000 صندوق توسط ستادهای انتخاباتی وی، نظرسنجی‌های رسمی کشور و اظهارات مردم به رضایی و مسئولان ستاد وی از جمله دلایل اعتراض این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم است.
کدخدایی تصریح کرد: مهدی کروبی نیز تا به حال به شورای نگهبان اعتراضی نسبت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد