وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

روایت روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل از شیوه زندگی احمدی نژاد

یک روزنامه آلمانی در مطلبی با اشاره به ساده زیستی محمود احمدی نژاد، وی را رئیس جمهوری سخت کوش و پدر مستضعفان ایران نامید.

روزنامه "تاگس اشپیگل" در مطلبی تحت عنوان احمدی نژاد کیست، نوشت : وی از طبقه مستضعف جامعه ایرانی ریشه دارد و خانواده او در ابتدا در شهر آرادان زندگی ساده ای را می گذراندند. پدر وی یک آهنگر بود.

این روزنامه آلمانی دربخش دیگری از این مطلب به سابقه رئیس جمهوری کشورمان اشاره کرده و نوشت : بعد از انقلاب اسلامی در سال 1979 ارتقای شغلی وی به این صورت بود که ابتدا وی مدتی پست های مدیریتی در آذربایجان غربی را به عهده گرفت و در سال 1993 نیز استاندار اردبیل شد. وی در سال 1997 به تهران برگشت و به تدریس در دانشگاه مشغول شد. در سال 2003 به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و دستمزد خود در این سمت را نپذیرفت و به دستمزد تدریس خود در دانشگاه کفایت کرد.

تاگس اشپیگل در بخش دیگری از این مطلب نوشت : وی قبل از اینکه در سال 2005 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود هنوز هیچ یک از کشورهای دنیا را ندیده بود. تنها یکبار به مدت دو روز به عراق سفر کرده بود. عموم مردم ایران در آن زمان با رئیس جمهوری کشورشان که تنها مالک دو حساب بانکی که یکی خالی و دیگری برای ریختن حقوق استادی وی بود نا آشنا بودند.

درادامه آمده است : وی به عنوان رئیس جمهوری ایران به پذیرفتن مهمانان دولت در کاخ سابق شاه درشمال تهران (سعدآباد) خاتمه داد و فرشهای گرانقیمت دستباف در کاخ ریاست جمهوری را به موزه سپرد.

تاگس اشپیگل در ادامه نوشت: احمدی نژاد یک سخت کوش است که از صبح زود راهی دفتر ریاست جمهوری خود شده و گاه تا نیمه های شب به خانه بر نمی گردد. وی بیشترین حامی را در ملت و در قشر مستضعف جامعه دارد. هیچ یک از روسای جمهور قبل از وی به اندازه او به شهرستانهای ایران سفر نکرده و و خود را مانند یک پدر برای ملت وقف مستضعفان جامعه نکرده اند. زمانی که در این کشور با طرفداران احمدی نژاد صحبت می شود همه وی را فردی فروتن و دیندار می نامند که حامی مستضعفان است.

تاگس اشپیگل همچنین نوشت: ایران در آستانه قدرت هسته ای شدن و اخیرا هم در زمره دوازده کشور منحصر به فرد دنیا که ماهواره به فضا فرستاده قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد