وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد به هوادارانش : من عاشق شما هستم!!

بسیجیان و حامیان محمود احمدی نژاد امروز از نقاط مختلف کشور به میدان ولیعصر انتقال یافته اند تا در جشن پیروزی او در انتخابات مخدوش دور دهم ریاست جمهوری شرکت کنند. محمود احمدی نژاد در این تجمع انتخابات ریاست جمهوری را به مسابقه فوتبال تشبیه کرد و معترضان به نتیجه انتخابات را هواداران تیم بازنده خواند که عصبانی شده اند!!.

سیجیان و حامیان محمود احمدی نژاد امروز از نقاط مختلف کشور به میدان ولیعصر انتقال یافته اند تا در جشن پیروزی او در انتخابات مخدوش دور دهم ریاست جمهوری شرکت کنند. محمود احمدی نژاد در این تجمع انتخابات ریاست جمهوری را به مسابقه فوتبال تشبیه کرد و معترضان به نتیجه انتخابات را هواداران تیم بازنده خواند که عصبانی شده اند!!.

به گزارش خبرنگار سیاسی جوان فردا،افراد حاضر در مراسم امروز احمدی نژاد بارها در شعارهایشان به رئیس مجلس خبرگان رهبری و موسوی اهانت نمودند و احمدی نژاد در پاسخ به آنها گفت: من عاشق شما هستم. گفتنی است مراسم سخنرانی احمدی نژاد در خیابان ولیعصر با پشتیبانی لجستیکی نهاد های خاص و پوشش گسترده صدا و سیما به پایان رسید . شاهدان عینی از وجود نزدیک به 1000 دستگاه اتوبوس در خیابان ولیعصر تهران خبر می دهند.از سوی دیگر وزارت کشور هنوز در خصوص درخواست مجوز ستاد انتخاباتی موسوی برای راهپیمایی فردا سکوت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد