وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

220 نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم تشکر کردند

220 نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند.

متن این بیانیه که توسط غفوری‌فرد عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، بدین شرح است: ملت قهرمان ایران برگ دیگری بر دفتر زرین انقلاب اسلامی افزودند و روز 22 خرداد ماه 88 را به صحنه ماندگار عزت و اقتدار نظام و پیروزی آرمان‌های (قدس سره)، رهبری و انقلاب تبدیل نمودند.

با الهام از پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی باید اذعان نمود مشارکت بیش از 80 درصدی مردم و رای 24 میلیونی به رییس جمهور منتخب یک جشن واقعی است که با استوارسازی مردم سالاری دینی به مثابه رکن اصلی انقلاب اسلامی، وحدت ملت و دولت و پیوند تفکیک‌ناپذیر اسلام و جامعه یعنی دین و سیاست را متجلی ساخت. نمایندگان مردم آگاه، شجاع و متعهد ایران در مجلس شورای اسلامی به حول و قوت الهی با حمایت از رییس جمهور منتخب ملت برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد برای تبدیل دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت از تمام ظرفیت و توان خود بهره خواهند جست. با عرض تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت عزیز و شکر و سپاس از تمامی دست‌اندرکاران خلق این حماسه بزرگ به ویژه نامزدهای معزز و هواداران محترم آنان از مردم هوشمند، جوانان برومند، احزاب و جریان‌های سیاسی و چهره‌های برجسته و خدوم انقلاب انتظار داریم این پیروزی بزرگ را سپاس داشته و با درایت و هوشمندی که همیشه در مقاطع حساس از تاریخ انقلاب به نمایش گذارده‌اند اجازه ندهند دشمنان و بدخواهان شیرینی این رویداد را در کام ملت تلخ نمایند و با حراست از این دستاورد عظیم و گران زمینه افزایش عزت و اقتدار ملی را فراهم آورند.

در پایان از همگان انتظار می‌رود به رای مردم تمکین نموده و قانون را پاس دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد