وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخابات 22 خرداد ‌‍«نه» بزرگ به ‌دشمنان داخلی‌ بو‌د

امام جمعه شهر بوئین و میاندشت گفت: انتخابات 22 خرداد «نه» بزرگ به همه بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قاسمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در فریدن اظهار داشت: پیروزی احمدی‌نژاد در واقع پیروزی مردمی است که خواهان اجرای عدالت و مبارزه با فقر و تبعیض و بی بند و باری هستند.
وی افزود: حضور چشمگیر و میلیونی مردم در انتخابات ۲۲ خرداد و خلق حماسه عظیم ملی مردم شریف ایران به ویژه مردم شهید‌پرور بخش بوئین و میاندشت در پای صندوق‌های رأی گفتن یک «نه» بزرگ به همه بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی بود.
امام جمعه شهر بوئین و میاندشت خاطرنشان کرد: تخریب‌های فراوانی که از طرف بنگاه‌های خبر پراکنی بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی علیه دولت و ملت ایران اسلامی انجام شد دارای پیام‌های صریح و روشنی است که می‌توان حضور آگاهانه مردم با عشق و علاقه فراوان در پای صندوق‌های رای را پاسخ مثبت به فرمان مقام معظم رهبری دانست.
وی ادامه داد: پیام انتخابات ریاست جمهوری که در دهه چهارم انقلاب اسلامی که دهه پیشرفت و توسعه عدالت نام گرفته بسیار روشن است و این حرکت ملت را به سمت عزت و غرور ملی می‌رساند.
قاسمی تصریح کرد: از همه نامزدها و هواداران آنها می‌خواهم که برای تمام مردم احترام قائل باشند و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و رهبری تلاش کنند.
وی گفت: از تمام مردم شهرستان فریدن به ویژه مردم با شعور و فهیم بخش بوئین و میاندشت که با حضور آگاهانه و حداکثری به پای صندوق‌های رأی رفتند و یک واقعه تاریخی را در این بخش رقم زدند قدردانی می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد