وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های صحن علنی امروز مجلس

صحن علنی امروز یکشنبه مجلس بعد از دو هفته کاری حاشیه‌های زیاد و متفاوتی را در بر داشت.

صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاشیه هایی داشت که در زیر به آن اشاره می‌شود.
* نمایندگان مجلس بعد از دو هفته تعطیلی امروز ساعت 8.20 دقیقه صبح کار خود را آغاز کرد.
* پرچم‌های سه رنگ ایران روی اکثر میزهای مقابل نمایندگان و روبوسی و تبریک آنها به هم فضای خاصی از دقایق ابتدایی در صحنه مجلس به وجود آورده بود.
* جلال محمدزاده نماینده مهاباد‌، علی کریمی فیروزجانی نماینده بابل، علی ادیانی‌راد نماینده قائم‌شهر، روح‌الله حسینیان و زهره الهیان نمایندگان تهران ناطقان امروز مجلس بودند.
* هنگام قرائت نطق میان دستور روح‌الله حسینیان نماینده تهران و زمانی که وی به بیانیه انتخاباتی اصولگرایان در حمایت از احمدی‌نژاد و عدم موافقت هیئت رئیسه مجلس برای انتشار آن اشاره کرد و به سخنانی در خصوص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت، چند تن از نمایندگان با فریاد و سر و صدا و عده‌ای دیگر با مرگ بر آمریکا گفتن به این نطق واکنش نشان دادند.
* بعد از اتمام نطق‌های میان دستور، بهمن اخوان نماینده تفرش با سر و صدا و فریاد در صحنه مجلس باعث جمع شدن تعداد زیادی از نمایندگان در اطرافش شد.
* این نماینده مجلس با گفتن جملاتی مانند "من را تهدید می‌کنند " و "من به موسوی رای دادم " بیایید من را بکشید، فضای صحن مجلس را از حالت عادی خارج کرد.
لاریجانی رئیس مجلس خطاب به نمایندگان اطراف اخوان گفت: آقایان بفرمایید در صندلی‌های خود مستقر شوید تا به ادامه دستور کار مجلس رسیدگی کنیم.
* سکوت امروز مصطفی کواکبیان در صحن علنی مجلس توجه نمایندگان را به خود جلب کرده بود به طوری که جهانبخش محبی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس خطاب به وی گفت: امروز آقای کواکبیان تصمیم گرفته است که صحبت نکند.
* در هنگام بررسی لوایح و دستور کار امروز مجلس علی لاریجانی رئیس مجلس بارها خطاب به نمایندگان تذکر داد که در رای‌گیری‌های انجام شده شرکت کنند و از حلقه زدن به دور هم خودداری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد