وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بازتاب گسترده پیام مقام معظم رهبری درباره حماسه 22 خرداد در رسانه ها

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری در رسانه‌های منطقه و جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری پرشور و حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری دیروز پیام مهمی منتشر نمودند که با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی همراه بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیام مهمی حضور تعیین کننده، مقتدرانه، متین و آرامش آفرین ملت بزرگ و هنرمند ایران را در جمعه حماسی 22 خرداد لطف و رحمت پروردگار حکیم و حادثه‌ای خیره کننده و بی همتا خواندند و با اشاره به تجلی رشد سیاسی، عزم انقلابی و ظرفیت مدنی ملت ایران در انتخابات شورانگیز، زیبا و پرشکوه ریاست جمهوری دهم افزودند: مشارکت بیش از هشتاد درصدی مردم و رای 24 میلیونی به رئیس جمهور منتخب یک جشن واقعی است که دشمنان در تلاشند با تحریکات بدخواهانه شیرینی آن را از کام ملت ایران بزدایند بنابراین آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز باید کاملاً هوشیار باشند و هواداران نامزد منتخب و دیگر نامزدهای محترم از هرگونه رفتار و گفتار تحریک آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند.
بر همین اساس خبرگزاری فرانسه در انعکاس پیام معظم له نوشت که رهبر معظم انقلاب ایران پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را ستود.
خبرگزاری فرانسه به نقل از آیت‌الله خامنه‌ای مشارکت 80 درصدی مردم و رای 24 میلیونی به رئیس جمهوری منتخب را جشنی واقعی دانسته است.
ایشان در بخشی از پیام خود تاکید کردند: دیروز شما توانستید ثابت کنید که ایران به برکت شعارها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر تهاجم سیاسی و روانی از چنان مصونیت و صلابتی برخوردار است که با گذشت سی‌سال از آغاز مردم‌سالاری دینی در این کشور‌ از همیشه تازه نفس‌تر و سرزنده‌تر در صحنه حاضر گشته و دوستان و دشمنان را به ادامه‌ راه روشن خود مطمئن می‌سازد.
خبرگزاری شینهوا نیز در بازتاب پیام حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرد که رهبر ایران علیه رفتارهای تحریک‌آمیز هشدار داد.
این خبرگزاری چینی در ادامه یاد آور شد که حضرت آیت الله خامنه‌ای از هواداران هر دو نامزد مطرح خواست تا از رفتارهای تحریک آمیز خودداری کنند.
پایگاه خبری مصری "البشایر " نیز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب نوشت: آیت الله خامنه‌ای مشارکت بیش از 80 درصد واجدین شرایط را جشن واقعی مردم ایران توصیف کرد که سبب تامین امنیت ملی ایران می‌شود.
همچنین خبرگزاری کویت (کونا) نیز نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز انتخابات به ملت ایران آن را پیروزی کشورش خواند و سه کاندیدای رقیب دکتر احمدی نژاد خواست تا در کنار وی بایستند و به وی کمک کنند.
رهبر معظم انقلاب در پیام خود تاکید کردند ملت اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کرد که نظام اسلامی در برابر دشمنان مصونیت و صلابت دارد.
پایگاه خبری روزنامه لبنانی المستقبل نیز تاکید کرد: رهبر انقلاب ایران با اشاره به رقبای احمدی نژاد به آنان اطمینان داد که انتخابات در سلامت کامل برگزار شده است.
پایگاه خبری بی‌بی‌سی عربی نیز اعلام کرد: آیت الله خامنه‌ای انتخابات ایران را پیروزی حقیقی خواند و با اشاره به مشارکت وسیع مردم گفت ایران پس از 30 سال از پیرزوی انقلاب اسلامی ثابت کرد که در مقابل حملات سیاسی و جنگ روانی کاملا مقاوم است.
پایگاه خبری رادیو تلویزیون مصر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نوشت: آیت الله خامنه‌ای پیروزی احمدی نژاد را تبریک گفت و رقبای وی را از اقدام به تحرکات تحریک آمیز بر حذر داشت.
همچنین شبکه‌های خبری العربیه، سی‌ان‌ان عربی و انگلیسی، بی‌بی‌سی، الجزیره، فاکس‌نیوز و فرانس 24 و چندین رسانه دیگر نیز به انعکاس پیام مقام معظم رهبری پرداخته و آن را مهم ارزیابی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد