وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هشدار جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مواضع تلخ و تحریک‌آمیز موسوی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به میرحسین موسوی نامه سرگشاده نوشت و نسبت به مواضع تلخ و تحریک‌آمیز وی در ایجاد آشوبهای خیابانی هشدار داد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این نامه سرگشاده خطاب به میرحسین موسوی آورده است: پس از حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در انتخابات 22 خردادماه و ثبت مشارکت تاریخی 85 درصدی آنان شاهد رفتارها و مواضعی تلخ و تحریک‌آمیز از سوی جنابعالی هستیم.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به رغم این که همه عوامل و نهادهای نظارتی صحت جریانات انتخابات را در این مرحله تأیید کرده‌اند، عدم پذیرش نتیجه، نشانه عدم تمکین به قواعد مردم‌سالارانه و سیاسی و بی‌مهری به ملت نجیب و بزرگواری است که 30 سال در خدمت انقلاب اسلامی هستند و حماسه ملی 22 خرداد را آفریدند.
در ادامه این نامه آمده است: وقتی سازوکارهای قانونی برای رسیدگی به اعتراضات نامزدها در خصوص هر یک از مراحل برگزاری انتخابات وجود دارد و شما با پذیرش آن وارد عرصه رقابت شده‌اید و نمایندگان جنابعالی در سر همه صندوق‌های رأی‌گیری حضور داشته‌اند، چه وجه شرعی، عقلانی و قانونی وجود دارد که به جای طی مراحل قانونی اعتراضات مستند، با متهم کردن غیر مستند مسئولان کشو به تقلب، دروغ گویی و خیانت و بیان این جمله که «ما موج عقلانیت سبز خود را که بر گرفته از تعالیم دینی و علائق ملت، به اهل بیت پیامبر (ص) است را با تمامی شور ادامه می‌دهیم» به تحریک و آشوبگری روی آورده‌اید؟
جمعیت ایثارگران در ادامه افزود: با توجه به برخی رفتارهای آشوبگرانه عده‌ای تحریک شده و غافل و پخش مستقیم آن توسط رسانه‌های بیگانه، به خصوص بی‌بی‌سی و موضع‌گیری‌ها و تهدیدهای قبلی اطرافیان جنابعالی مبنی بر ایجاد آشوبهای خیابانی در صورت عدم اعلام نام شما به عنوان پیروز انتخابات، به جنابعالی اعلام می‌داریم، عواقب رفتارهای آشوبگرانه و هرج‌ومرج طلبانه مستقیماً متوجه حضرتعالی و اطرافیان شما خواهد بود. لذا از شما توقع داریم با پذیرش رأی ملت و نتیجه انتخابات و تبریک به ملت و نامزد منتخب، رفتاری مردم‌سالارانه و در خور سوابق و روحیات انقلابی و دینی‌تان بروز دهید. این روش به نفع مصالح شما، ملت و میهن عزیزمان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد