وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رسانه‌های ترکیه : احمدی نژاد پیروز انتخابات ایران

آنکارا - رسانه‌های ترکیه روز شنبه از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ایران خبر دادند.

به گزارش ایرنا ، توجه چشمگیر رسانه‌های ترکیه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران که از صبح روز گذشته آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های نوشتاری و تصویری ترکیه اخبار مربوط به انتخابات را در صفحات نخست ودر صدر اخبار خارجی خود قرار دادند.


روزنامه استار در صفحه نخست شماره روز شنبه در مطلبی تحت عنوان در ایران پیروزی از آن احمدی نژاد ، نوشت : مردم ایران به طور چشمگیر و گسترده در انتخابات شرکت کردند و ‪ ۵‬بار زمان انتخابات تمدید شد.

استار اضافه کرد: احمدی نژاد حدود ‪ ۶۹‬در صد از آرا را کسب کرده است.

روزنامه حریت نیز در این‌باره نوشت : خبرگزاری رسمی ایران ایرنا نتایج انتخابات را در خبری تحت عنوان دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات پیروز شد منتشر کرد.

تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی از نتایج انتخابات نوشت : با اعلام نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، طرفداران محمود احمدی نژاد از دقایق اولیه بامداد شنبه در خیابانهای تهران و سایر شهرها به طور محدود دست به جشن و شادی زدند.

بر پایه این گزارش ، در صورتی که آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور تغییر نکند از همین اکنون می‌توان به احتمال زیاد محمود احمدی نژاد را رییس جمهوری ایران دانست.

گروههای حامی احمدی نژاد پیامهای تبریک انتخاب مجدد احمدی نژاد به ریاست جمهوری را منتشر کرده‌اند و خود را برای اعلام رسمی ریاست جمهوری احمدی نژاد آماده می‌کنند.

تی. آر. تی به نقل از مسئولین ایرانی افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر مجموع آرای ریخته شده به صندوقها در حدود بیش از ‪ ۳۵‬میلیون رای و درصد مشارکت هم بین ‪ ۷۵‬تا ‪ ۸۰‬درصد باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد