وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آصفی: مردم ایران با عشق به ولایت در انتخابات شرکت کردند

حمید رضا آصفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات گفت: علاقه مندی ملت ایران به ولایت وفقیه، نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل عامل اصلی حضور پرشکوه در انتخابات ریاست جمهوری بود.


وی روز شنبه طی سخنانی افزود: از سوی دیگر ملت ایران هر گاه با فشار خارجی مواجه می‌شود، با شرکت گسترده در انتخابات پایبندی خود را به نظام نشان می‌دهد.

سفیر ایران در امارات اضافه کرد: ملت ایران همیشه لج بازی مثبتی داشته و با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی با توطئه‌های استکبار جهانی مقابله می‌کند.

آصفی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در امارات گفت: مقامات اماراتی در ابتدا برخی مشکلات درباره تعیین مکان حوزه‌ها برای ما ایجاد کردند، اما به هر حال تعداد قابل توجهی حوزه در اختیار ستادهای برگزاری انتخابات قرار دادند.

وی افزود: با این وجود در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حوزه‌های پنجگانه، دولت امارات همکاری خوبی انجام داد.

وی تاکید کرد : در مجموع همکاری دولت امارات در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه‌های پنجگانه قابل قبول بود.

برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشور امارات پنج حوزه ابوظبی، دبی، شارجه، العین و فجیره که شامل ‪ ۲۰‬صندوق اخذ رای می‌شود، اختصاص یافته بود.

آصفی گفت: همکاری مقامات اماراتی در طول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران موجب شد تا ایرانیان مقیم امارات به طور گسترده و بدون هر گونه مشکل پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند.

وی با اشاره به انتخابات دیروز افزود: این انتخابات یکی از بهترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با درک بالای مردم همراه شد.

وی اضافه کرد: شرکت مردم در پای صندوق‌های رای موجب شد اولا دشمنان انقلاب بار دیگر ناامید شوند و دوم اینکه در روابط بین‌المللی ما در موقعیت برتری قرار بگیریم .

سفیر ایران در امارات گفت: رییس جمهوری آینده ایران با حضور گسترده مردم در انتخابات با پشتوانه‌ای قوی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

آصفی تاکید کرد: باید به شعور و درک بالای مردم ایران تبریک گفت و یکبار دیگر از آنها سپاسگذاری نمود که در مقاطع حساس پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

آصفی شرکت مردم در انتخابات را پایبندی ملت ایران به فرمایشات امام راحل دانست و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مسوولیت مقامات کشور را برای خدمتگذاری سنگین تر می‌کند.

سفیر ایران در امارات درباره حضور ایرانیان در پای صندوق رای در حوزه‌های امارات گفت: در این دوره تعداد رای‌دهندگان نسبت به دوره قبل افزایش چشمگیری داشته و به گفته تمام ناظران این حضور بی‌نظیر بود.

در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات حدود ‪ ۲۵‬هزار و ‪۶۵۱‬ نفر از ایرانیان مقیم این کشور رای خود را به صندوقهای تعیین شده، ریختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد