وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه مشترک ستادهای انتخاباتی موسوی ،کروبی ، رضایی و احمدی نژاد در آذ

مجمع ستادهای چهارگانه کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان شرقی (ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد،رضایی،کروبی و میرحسین موسوی) طی بیانیه ای آمادگی خود را جهت ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اهداف بلند رهبری اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
هوالمحبوب

ملت غیور ایران اسلامی و مردم قهرمان و متدین آذربایجان شرقی بار دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه‌ای آفریدند، مردان، زنان و جوانان و پیران در روز جمعه 22/3/88 با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر یادآور آموزه‌هایی شدند که امام عزیز ما، حضرت روح الله در 22 بهمن 57  آفرید.

اینبار مرد سلحشور لیبکی به عظمت مردم ایران اسلامی به رهبر فرزانه خود حضرت آیت العظمی خامنه‌ای اعلام نمودند این حضور حماسی مؤید فهم عمیق دینی و سیاسی مردم این استان پهناور بود که در کمال سلامت و امنیت از طلوع خورشید امروز جمعه تا پاسی از شب در پای صندوق‌ها حاضر شدند و این گونه بود که بار دیگر ارتقا جایگاه اجتماعی و سیاسی استان را شاهد بودیم.

اینک ما روسای ستادهای چهارگانه کاندیداهای محترم دهمین دوره ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی بدینوسیله ضمن شکرگذاری به درگاه ایزد منان از این تفضل الهی، مراتب احترام و تعهد خویش را نسبت به منتخب نهایی مردم، که متکی به آرا همه مردم بزرگوار ایران اسلامی خواهد بود اعلام نموده و آمادگی خود را جهت ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اهداف بلند رهبری اعلام می‌نمائیم.

بدیهی است هواداران و مردم فهیم استان با درک عمیق از شرایط موجود جامعه و کشور عزیزمان در موعد مقرر پیمان و عهد خویش را با رئیس جمهور منتخب و معتمد مردم اعلام خواهند نمود.

مجمع ستادهای چهارگانه

1- رئیس ستاد انتخابات دکتر رضائی:

آقای محسن ایران زاد

2- رئیس ستاد انتخابات آقای مهدی کروبی:

آقای محمدرضا اسلامی

3- رئس ستاد انتخابات دکتر احمدی نژاد:

آقای جعفر مدبر

4- رئیس ستاد انتخابات مهندس میرحسین موسوی:

آقای مصطفی مولوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد