وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کشور با انتخاب احمدی نژاد دهه چهارم را امیدوارکننده تر آغاز کرد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با انتخاب احمدی‌نژاد، انقلاب اسلامی دهه چهارم را امیدوار کننده‌تر آغاز کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
نهایتا از پس چندین ماه شور و تکاپو انتخاباتی، ملت ایران در انتخابی بزرگ، بار دیگر کاندیدای گفتمان عدالتخواهی و مبارزه با فساد را به ریاست جمهوری برگزیدند تا انقلاب اسلامی با این انتخاب وارد مرحله‌ای جدید شود و گام به گام به آرمان نهایی نزدیک‌تر گردد.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک این انتخاب بزرگ به آحاد ملت و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور انقلابی و مکتبی نکات زیر متذکر می‌گردد:
1-مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اولین برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است. در حالی که در طی سی سال گذشته همواره بیگانگان و دوستان داخلی آن‌ها، نشاط و امیدواری سیاسی ملت ایران را هدف قرار داده بودند، ملت با حضوری که دوست و دشمن بر با شکوه بودن آن صحه می‌گذارند حماسه‌ای وصف ناشدنی و صحنه‌ای باشکوه از رشد و بلوغ سیاسی مردم ایران اسلامی به نمایش گذاشتند. این همه نشاط سیاسی در داخل ایران در مقایسه با کشورهای غربی که به اجبار مردم برای شرکت در انتخابات روی آورده‌اند، تردیدی باقی نمی‌گذارد که مردمسالاری دینی برتری خود را بر دموکراسی‌های غربی، حتی در شعارهایی که آنها ادعایش را می‌کنند اثبات نموده است. مردمسالاری دینی سی سال آزمون خود را در ایران پس داده و با خلق حماسه 22 خرداد بار دیگر مشخص شد در کدام ساختار سیاسی به رای و نظر اکثریت ملت بیشتر بها داده می‌شود؟
2-با انتخاب دکتر احمدی نژاد، انقلاب اسلامی دهه چهارم خویش را امیدوار کننده‌تر از همیشه آغاز کرد. فضای حاکم بر تبلیغات ریاست جمهوری خصوصا پس از مناظره‌های تلویزیونی و رخدادهای بعدی سبب روشن شدن هر چه بیشتر جبهه بندی‌های جریان‌های سیاسی داخلی شد. مردم با انتخاب خویش ثابت کردند همچنان عدالتخواهی و مبارزه با اشرافی‌گری و فساد سخن اول و آخر ملت ایران است. نتیجه این انتخابات پاسخ کوبنده به کسانی بود که با ابزار تهدید به شورش و خرابکاری سعی در پیشبرد اهداف خویش داشتند. جامعه اسلامی دانشجویان پیش از این در واکنش به نامه آقای هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب، دعوت کرده بود تا پاسخ خویش را از نتیجه انتخابات دریابند و اکنون این پاسخ قاطع مردم ایران است به نامه نگاری های ایشان و 4 سال مدیریت فضای سیاسی کشور علیه دولت نهم. مردم با انتخاب خویش پاسخ قاطعی دادند به جریانی که آبروی خاندان خویش را به آبروی انقلاب گره زده‌اند. با رای مردم به کاندیدای گفتمان عدالتخواهی، اکنون امیدها دو چندان گشته و مسئولیتی سنگین بر دوش منتخب ملت قرار گرفته است تا با بر طرف نمودن ضعف‌ها، دولت دهم استوارتر از همیشه در مسیر عدالتخواهی وتحقق گفتمان "پیشرفت و عدالت " گام بردارد. هر چند جنبش دانشجویی ایران اسلامی عزم خود را محکم نموده تا در 4 سال پیش رو، رئیس جمهور عدالتخواه را در طی گردنه‌های سخت یاری نماید.
3- دکتر احمدی نژاد اکنون منتخب ملت است. ممکن است برخی از کاندیداهای رقیب و کسانی که رای به احمدی نژاد را شکست خویش می‌دانند، همانطور که 4 سال پیش از این هم در مقابل انتخاب مردم ادب ننمودند و از شکایت به درگاه الهی سخن گفتند، باز در مقابل رای ملت تمکین نکنند. دانشجویان ایران اسلامی هشدار می‌دهند عدم تمکین در مقابل رای ملت در برخی از جریان های سیاسی به انزوای کامل و حذف از گردونه فضای سیاسی منجر خواهد شد. امید آن است که آقایان پیام ملت را دریابند چرا که به رغم کار شکنی‌ها و تخریب های 4 ساله مخالفان احمدی‌نژاد، امروز آرای احمدی‌نژاد در انتخاباتی که بیشترین درصد مشارکت مردم در طول سی سال گذشته را داشته است چندین میلیون افزوده شده تا بیشترین تعداد رای یک رئیس جمهور در طول تاریخ انقلاب را به خود اختصاص دهد. ادامه روند کنونی توسط مخالفان تنها کار را بر آنان سخت‌تر می‌نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد