وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مردم با انتخاب احمدی نژاد به ارزش‌ها و اهداف اصیل انقلاب «آری» گفت

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم با انتخاب دکتر احمدی نژاد به ارزش‌ها و اهداف واقعی و اصیل انقلاب اسلامی «آری» گفتند و خواهان تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شدند.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به پیروزی قریب الوقوع احمدی نژاد در انتخابات دهم اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان داد که آنها بر اساس خرد جمعی به تشخیص درستی دست یافتند.

وی با بیان اینکه گفتمان اصولگرایی همان گفتمان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم بر این باورند به کسی که به گفتمان انقلاب اسلامی که برای مردم قابل پذیرش است، رای داده اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: یکی دیگر از علل روی ‌آوردن دوباره مردم به دولت نهم، سمت گیری های دولت نهم به جهت عدالت محوری بود که باعث احقاق حق مردم مستضعف جامعه بوده است.

سجادی تصریح کرد: جهت گیری های دولت نهم حس اعتماد را در بین عموم مردم به وجود آورد و فاصله بین دولت و مردم را کم کرد؛ دولت نهم با حضور در بین مردم مناطق مختلف کشور تشخیص را برای آنها آسان کرد تا بتوانند خادم خود را در بین دیگر کاندیداها به راحتی بشناسند.

وی در ادامه گفت: شعور سیاسی مردم ایجاب می کرد که یک فرصت دیگری به اصولگرایان دهند و زمینه خدمت رسانی دوباره به دولت نهم فراهم شود که همین موضوع هم پیش آمد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: با حضور مردم در پای صندوق های رای جهانیان دچار شگفتی شدند و این را پذیرفتند که مردم سالاری دینی در ایران نهادینه شده است، بنابراین طبق هر معیاری که دموکراسی را بسنجند در مورد ایران مصداق پیدا می کند.

سجادی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در عین مشروعیت نظام باعث محکم شدن پایه های انقلابی و نظام شد و دولت نهم باید در آینده به مانند گذشته با مشارکت، همکاری و تعاون در جهت توسعه پایدار کشور قدم بردارد.

وی اظهار داشت: مردم با انتخاب دکتر احمدی نژاد به ارزش ها و اهداف واقعی و اصیل انقلاب اسلامی «آری» گفتند و خواهان تداوم ارزش ها و آرمان های انقلاب شدند؛ چرا که گفتمان انقلاب اسلامی را در دولت نهم جاری و ساری می دیدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد