وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

89 درصد مردم استان اصفهان در انتخابات شرکت کردند

لیرضا گلبازخانیان مدیرکل سیاسی‌ امنیتی استانداری و جانشین ستاد انتخابات استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ‌فارس در اصفهان با اشاره به حضور کم‌نظیر مردم ایران در انتخابات گفت: در استان اصفهان 89 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

ع
وی در ادامه شرکت بالای مردم ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست ‌جمهوری را نشان از فهم و درک بالای سیاسی آنان عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد استان اصفهان با مشارکت 89 درصدی در انتخابات یکی از بالاترین‌های سطح مشارکت را در بین استان‌های کشور دارا باشد.
گلبازخانیان مشارکت مردم در این انتخابات را رای به جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان در 30 سال گذشته همواره به دنبال حضور کم مردم در پای صندوق‌ها بوده‌اند تا نظام اسلامی را در بین مردم نامقبول جلوه داده و بتوانند به توطئه‌هایشان در قبال ایران جامه عمل بپوشانند اما مردم ما همیشه دشمنان را ناکام گذاشته و آنان را تحقیر کرده‌اند.
جانشین ستاد انتخابات استان اصفهان مشارکت 89 درصدی مردم استان اصفهان در انتخابات را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر ثابت کرد که به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب وفادار است.
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان از مجموع 2 میلیون و 637 هزار و 253 رای شمارش شده از مجموع 2280 شعبه اخذ رای در سطح استان اصفهان، یک میلیون و 798 هزار و 896 رای معادل 68 درصد آرا متعلق به محمود احمدی‌نژاد، 746 هزار و 513 رای معادل 28 درصد آرا متعلق به میرحسین موسوی، 51 هزار و 568 رای معادل 019/0 درصد آرا متعلق به محسن رضایی و 14 هزار و 912 رای معادل 0056/0 درصد آرا متعلق به مهدی کروبی بوده‌ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد