وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لبیک به رهبری؛ ملت حرف آخر را زد

وزنامه کیهان در تیتر 23 خرداد خود با اشاره به اینکه 22خرداد بالاخره به پایان رسید و ملت مثل همیشه حرف آخر را زدند، تیتر "لبیک به رهبری؛ ملت حرف آخر را زد " را برای صفحه اول خود انتخاب کرد.
یاداشت روز کیهان نیز به قلم حسام الدین برومند با عنوان "آفتاب آمد دلیل آفتاب " نگارش شده است که به این شرح است: انتخابات دهم ریاست جمهوری هم به پایان رسید و دیروز مردم حماسه ساز ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود فصلی دیگر از عزت و اقتدار را رقم زدند.
توقف روزشمار انتخابات در 22 خرداد حرکت و تحرک سیل آسای مردمی را به سوی صندوق های اخذ رای به همراه داشت که طی ماه های اخیر حجم انبوهی از تبلیغات مسموم و پروژه های عملیات روانی معاندین نظام آنها را نشانه رفته بود اما بلوغ فکری و هوشمندی سیاسی ملت بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.
در طلیعه دهه «پیشرفت و عدالت» این انتخابات و حضور حداکثری و چشمگیر مردم در آن از عزم و همت ملت برای رسیدن و دستیابی به افق های دوردست و فتح قله های عزت و پیشرفت حکایت دارد.


مشارکت آگاهانه و همراه با شور و شعور مردم پاسخ دندان شکنی است به هجوم گسترده و بی وقفه مدعیان دموکراسی که علی الدوام بر شیپور دروغ و بی انصافی می دمند و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا ایران را به عنوان متهم ردیف اول ذبح کننده آزادی و قلع و قمع کننده مردم سالاری در صحنه بین المللی به تصویر بکشانند اما اگر تنها به قاب دوربین های خبرنگاران خودشان که حضور سرخ و پرمعنای مردم را رصد کرده اند اعتماد داشته باشند به وضوح می بینند که «آفتاب آمد دلیل آفتاب».
پیرامون انتخابات دیروز و دولت دهم که از چندماه دیگر فرصت و توفیق خدمت به ملت را پیدا می نماید گفتنی هایی هست که اشاره به شماری از آنها ضروری به نظر می رسد؛
1- فضای حاکم بر این دوره از انتخابات به گونه ای پیش رفت که در سه دهه گذشته و در قریب به 30 انتخابات قبل شاهد آن نبودیم. از منظر بین المللی هرچند در ایام انتخابات ایران، شبهه افکنی ها و پروپاگاندای رسانه ای زهرآلود غربی ها و صهیونیست ها مسبوق به سابقه است اما در این دوره آیین ضداخلاقی رسانه های خارجی معاند با نظام گسترده تر و با شدت بیشتری آغاز شده و ادامه یافت انگار توپخانه دشمن بزرگ ترین و سهمگین ترین توپ پرباروت اش را به منظور ناامنی و شکستن آرامش محیط شلیک می کند.
از همین روی؛ چند ماه قبل از برگزاری انتخابات دشمنان تابلودار نظام پروژه شبهه در سلامت انتخابات را کلید زدند تا موجبات دلسردی آحاد ملت ایران را محقق نمایند و متاسفانه پرده ها و رگه هایی از این پروژه در داخل کشور نیز بروز و ظهور یافت و عملاً به مقوله تشکیک در سلامت انتخابات در شرایطی که براساس مکانیسم قانونی انتخابات احتمال تقلب موثر و سازمان یافته در نتیجه آراء وجود ندارد دامن زد.
همچنین موضع گیری جدی و پافشاری خاصی از سوی رسانه های غربی و صهیونیستی بر انتخاب نشدن از یکی از چهار نامزد ریاست جمهوری وجود داشت که این حالت سلبی و حذفی برای طرد یک نامزد مشخص هرگز در دوره های گذشته سابقه نداشته است؛ هر چند که در برخی از دوره ها- در 10، 12 سال گذشته- تنها تمایل به انتخاب یک نامزد از میان نامزدها به چشم می خورد.
2- در این دوره فضای داخلی کشور هم نسبت به دوره های قبل و حتی دوره نهم ریاست جمهوری که رقابت تنگاتنگ میان نامزدها برقرار بود و شور و نشاط سیاسی در بین مردم موج می زد از زاویه ای دیگر متمایز به نظر می رسید و آن این که علاوه بر رقابت جانانه نامزدها و همچنین شور و هیجان سیاسی جامعه، دقت و ریزبینی مردم در پیگیری اظهارات و سخنان نامزدها و مناظره های تلویزیونی آنها- که برای اولین بار به ابتکار و خلاقیت صداوسیما ساماندهی شده بود- و برخورد موشکافانه با گفته ها و بعضاً ادعاهای برخی نامزدها در تمامی لایه های اجتماعی جامعه و اقشار مختلف کشور به وضوح مشاهده می شد.
در بدو امر به نظر می رسید شاید بیان پاره ای از ناگفته ها یا گفته هایی که تنها به گوش مردم رسیده بود و بطور آشکار و بی پرده مطرح نشده بود از سبد رای انتخابات خواهد کاست اما حضور مردم فهیم و بصیر ثابت کرد که آنها به اصول و آرمان های خود پایبندند و مبانی اصیل نظام جمهوری اسلامی را با داده های غلط و تبلیغاتی برخی از نامزدها و ستادهای آنان مخلوط نمی کنند .مردم هر چند به شدت نسبت به برخی مشکلات و نابسامانی ها در کشور و فساد و اشرافی گری برخی از مسئولین و یا حالت ارعاب و انفعال شماری از مدعیان در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان اعتراض دارند اما به خوبی می دانند که ایران مقتدر امروز در منطقه خاورمیانه و عرصه بین الملل با ایران سه دهه گذشته قابل مقایسه نیست و از همین رهگذر دیروز با انگیزه ای مضاعف آرای پرمعنای خودشان را در صندوق ها ریختند تا در اولین انتخابات در دهه چهارم انقلاب قطار پیشرفت و عدالت بدون توقف و عقبگرد به مسیر خود ادامه دهد.
اگر گفته هایی در فضای انتخابات و مناظره میان نامزدها اذهان پردغدغه مردم به نظام را از سویی خوشحال و از سویی نگران ساخت اما بدون تردید حضور کم نظیر آنها نشان داد که دلسرد نیستند- و نخواهند شد- بلکه با مشارکت و حضور گرمشان خواستار درزگیری روزنه های فساد و رفع مشکلات موجود هستند و در این میان آنچه مبناست اصول و موازین نظام جمهوری اسلامی است و نفع و بهره مندی پاره ای از اشخاص نمی تواند ذهنیت پاک مردم را به مقیاس عدم مشارکت در سرنوشت ملی خدشه دار کند.
همچنانکه به گفته حضرت امیر(ع) نباید دین را با عملکرد اشخاص بلکه باید با عیار حق و حقیقت شناخت (لاتعرف الدین بالرجال بل به آیات الحق) مردم در انتخابات دیروز بر فراز عزت قدم نهاده بودند و ثابت کردند به نظام جمهوری اسلامی براساس عمق و مبانی آن اعتقاد دارند.
3- مردم سنگ تمام گذاشتند و اکنون نوبت دولت دهم و دولتمردان است که به زودی سکان قوه اجرایی کشور را برعهده می گیرند. انتظار می رود دولت دهم حضور پرنعمت مردم را بیش از پیش ارج بنهد و خواسته های اساسی و اصلی ملت را در زمینه های مختلف جامه عمل بپوشاند. قطعاً مبارزه با مفاسد اقتصادی و قطع ویژه خواری ها و رانت خواری هایی که شیوه معمول برخی از افراد و جریان و جماعتی که همچون بختک در حقوق ملت جا خوش کرده اند به پیوست مدیریت کارا، توانمند و انقلابی باید در صدر برنامه های عملیاتی دولت دهم باشد و در چنین صورتی است که دولت آتی عقبه ملت را در تمام لحظات سرنوشت ساز و بزنگاه های خطر و پرمخاطره به همراه خواهد داشت و در آینه افق آن حرکت شتابان پیشرفت و تعالی مادی و معنوی قابل رویت می شود و آحاد ملت طعم شیرین عدالت را با امید به انتظار خواهند نشست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد