وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

طرفداران نامزدها انسجام و وحدت ملی را تقویت کنند

اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای مشترک برحفظ وحدت و انسجام ملی از سوی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

در نسخه نمابر شده این بیانیه به دفتر فارس در تبریز آمده است: سپاس خدای منان و بزرگ را که بر مردم شریف ایران توفیق داد که باردیگر در آستانه دهه چهارم انقلاب، حماسه‌ای بزرگ، جاودانه و شگفت‌آور بیافریند.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: حماسه حضور بی‌نظیر ملت بزرگ ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عظمت، عزت و پایداری مردم ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و این حقیقت را با فریادی رسا به دنیا اعلام کرد که ملت بیدار، انقلابی و پیرو ولایت ایران زمین پس از سه دهه از انقلاب همچنان در راه پاسداری از نظام اسلامی پایداری و باپمردی داشته و با همه توان از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب نگهبانی و صیانت می‌کند.
این بیانیه افزوده است: ملت ایران در پیروی از رهنمودهای رهبر معظم اسلامی به عنوان محور وحدت جامعه، تردیدی به خود راه نمی‌دهند ما نمایندگان مردم شریف تبریز و آذربایجان شرقی این پیروزی بزرگ و حماسه حضور را به همه مردم ایران به ویژه مردم شریف، غیور تبریز و آذربایجان تبریک گفته و برای رئیس جمهور منتخب و مورد اعتماد مردم آرزوی موفقیت کرده و پیشاپیش تبریک می‌گوییم.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: امیدواریم مردم فهیم و عزیزمان این پیروزی بزرگ را قدر دانسته و در مساجد و مجالس خود مراسم شکر به درگاه ایزد منان را به جای آورند و از طرفداران همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری خواستاریم با رفتاری شایسته و بر‌خوردی صمیمی، انسجام وحدت ملی و دوستی بهین خود را تحکیم کنند.
در پایان این بیانیه مشترک آمده است: زنده باد راه امام خمینی(ره)، پررهرو باد راه شهیدان، پاینده باد ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد