وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دهه عدالت و پیشرفت با حماسه یوم‌الله 22 خرداد 88 آغاز می‌شود

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات اعلام کرد:دهه عدالت و پیشرفت با حماسه یوم‌الله 22 خرداد 88 آغاز می‌شود.

در نسخه نمابر شده این بیانیه آمده است: برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نخستین انتخابات در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران با حضور کم‌نظیر و پرشور مردم آگاه و با بصیرت ایران عزیز همراه شد تا دهه عدالت و پیشرفت با حماسه یوم الله 22 خرداد 1388 آغاز شود. مشارکت گسترده و کم‌سابقه مردم در پاسخ به دعوت مقام عظمای ولایت که در میان ایرانیان خارج از کشور نیز بی سابقه بوده است، از سویی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با گذشت سه دهه پر افتخار از عمر خویش، بر خلاف انقلاب‌های معمول دنیا همچنان سرزندگی و پویایی خویش را حفظ کرده است و از سوی دیگر چشم طمع نظام سلطه جهانی را کور کرد و به حق باید گفت که ملت بزرگ ایران، برنده اصلی این انتخابات است.
در ادامه بیانیه تصریح شده است: گذشته از تبلیغات پرحجم و پرخرج برخی نامزدها که در سال اصلاح الگوی مصرف جای تاسف دارد، رقابت‌ها و تبلیغات در این دوره از انتخابات ویژگی‌های جدیدی داشت که آن را از گذشته متمایز کرد. ابتکار جدید رسانه ملی در برگزاری مناظرات تلویزیونی بین نامزدها نقش بسزایی در شناخت مردم از ایشان و پرشور شدن انتخابات داشت که جای تقدیر دارد، شور و نشاط بالای مردم در برگزاری تجمعات چند صد هزار نفری و بعضا میلیونی مردم در حمایت از نامزدهای مورد علاقه خود که جز در مواردی اندک با رعایت اخلاق و انصاف همراه بود، از عقلانیت بالا و بصیرت مطلوب مردم در فعالیت‌های سیاسی حکایت داشت.
این بیانیه افزوده است: تجربه برگزاری نزدیک به سی انتخابات در گذشته نشان داده است که همواره سلامت انتخابات مورد تایید رهبری، مردم و جناح‌های سیاسی بوده و بارها نتیجه انتخابات به نفع جریان حاکم نبوده است، علاوه بر این حضور گسترده مردم نیز همواره به معنای مهر تایید و اعتماد آنان نسبت به تاثیر آرایشان در انتخابات است، از این رو تشکیک در سلامت انتخابات و دمیدن در تنور اختلاف و ایجاد تنش از سوی هر یک از کاندیداها یا حامیان سیاسی آنها علاوه بر تلخ کردن کام شیرین مردم در این جشن ملی، منجر به سوءاستفاده بدخواهان نظام و انقلاب خواهد شد و مردم غفلت خواص در بزنگاه‌های حساس انقلاب را به مثابه گناه نابخشودنی خیانت به آرمان‌های خود تلقی خواهند کرد. در ادامه بیانیه آمده است: بنابراین نتیجه انتخابات هرچه باشد مقبول همه جریان‌های سیاسی و منتخب مردم رئیس جمهور همه ملت خواهد بود و پایان رقابت‌ها باید با آغاز رفاقت‌ها و همکاری آحاد ملت برای توفیق دولت دهم همراه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد