وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانات آیات صافی،سبحانی، صانعی ونوری در رای

آیت الله سبحانی: مردم به کاندیدای اصلح تر رای دهند

آیت الله سبحانی در اولین ساعات رای گیری رای خود را در صندوق شماره 397 قم انداخت و اظهار داشت: رای دادن یک وظیفه دینی و شرعی است و شایسته است در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای اصلح تر رای داده شود.



به گزارش خبرنگار مهر در قم، آیت الله جعفر سبحانی پس از انداختن رای خود به صندوق طی سخنانی کوتاه گفت: شایسته است تمام کسانی که در ایران زندگی می کنند در انتخابات شرکت کنند زیرا همانطور که امام راحل فرمودند میزان رای ملت است.

آیت الله سبحانی با اشاره به رعایت نظم در انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: همه آحاد مردم موظف هستند نظم و آرامش را رعایت کنند و بر این اساس فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید به کاندیدای اصلح تر رای داده شود، گفت: همه کسانی که شورای نگهبان صلاحیت آنان را تایید کرده است اصلح هستند اما بین این افراد کسانی هستند که اصلح تر می باشند.

رئیس موسسه امام صادق (ع) در پایان گفت: انشاء الله که این انتخابات برای مردم مبارک است و همه مردم از این آزمایش سرافراز بیرون خواهند آمد.


آیت الله صافی گلپایگانی: منتخب مردم باید ملتزم به سنتهای اسلامی باشد

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی رای خود را در صندوق سیار شماره 397 انداخت و گفت: رئیس جمهور باید ملتزم به سنتهای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی پس از انداختن رای خود به صندوق طی سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات در شرایط حساس کنونی گفت: مملکت و کشور ما ، کشوری است با هویت اسلامی، شیعی که در دنیا نیز این گونه است و در ضمن انتصاب به ائمه طاهرین (ع) و حضرت بقیه الااعظم (عج) دارد.

وی افزود: مملکت به قرآن تعلق دارد و به عنوان تبعیت از احکام قرآن مجید اظهار وجود می کند که پس از انقلاب اسلامی این اظهار وجود بیشتر شده است که باید همکاری کنیم تا قوت بیشتری بگیرد.

وی در ادامه خطاب به دست اندرکاران و مسئولان برگزاری انتخابات اظهار داشت: همه دست اندرکاران و مسئولان برگزاری انتخابات با تمام احساس مسئولیت باید در برگزاری این انتخابات یاری نمایند.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: مردم و مسئولین باید این موارد را که هویت ما اسلامی، شیعی و قرآنی است رعایت کنند و همه مسائل در این خط، طی طریق شود تا هر چه بهتر و بیشتر مسیر انقلاب ادامه یابد.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اظهار داشت: همانطور که در روایات است مسئولیت اجرایی در این سطح نفع دنیایی ندارد که غنیمت شمرده شود و به خاطر آن ارزشها و سنتهای اسلامی زیر سئوال برود و اگر مسئولان به درستی انجام وظیفه کنند باعث اعتلا و عزت ایران اسلامی خواهند شد.

وی اظهار داشت: سنگینی این مسئولیت از تمامی کوههای عالم سنگین تر است ولی اگر این مسئولیت به خوبی انجام شود افتخار آمیز خواهد شد.

وی در پایان سخنانش گفت: رئیس جمهور باید به سنتهای اسلامی پایبند باشد و امیدواریم مملکت به درستی هدایت شود، اگر از روی خلوص در این مملکت خوب کار کند در واقع برای امام زمان (عج) کار کرده است و باید کاری کنیم که نگرانی هایی که امام زمان(عج) دارند مرتفع شده یا کم شود.


آیت الله صانعی: این دوره حساس ترین انتخابات طول تاریخ کشور

آیت الله صانعی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حساس ترین انتخابات طول تاریخ کشور دانست و گفت: شرکت در این انتخابات واجب عقلی و شرعی است.
به گزارش مهر از قم، آیت الله صانعی دقایق پیش پس از اینکه رای خود را به صندوق شماره 396 سیار استان قم انداخت، طی سخنانی این دوره از انتخابات را مهمترین انتخابات طول تاریخ کشور ارزیابی کرد و گفت: بنده از سال 1325 تا حالا در مسائل سیاسی بوده ام هیچ روز شرایط انتخابات مثل امروزه نبوده و باید حضور چشمگیر خودمان را به جهانیان اعلام کنیم به شهدا، جانبازان و مسوولان بگویید امروز آمده ایم دین خودمان را ادا کنیم.

وی شرکت در انتخابات را واجب عقلی و شرعی دانست و گفت: شرایط داخلی و خارجی کشور به نحوی است که حفظ نظام موقوف به رای دادن است و عقلاً و شرعاً موظف هستیم در این انتخابات از باب مقدمه حفظ نظام شرکت کنیم.

این مرجع تقلید اظهار داشت: امیدواریم فردی که انتخاب می شود دارای تقوا، صداقت باشد و برای حفظ احکام نورانی اسلام تلاش کند تا زحمات ملت هدر نرود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه خدمت مسوولان باید بدون منت باشد، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولان هرچه خدمت کنند در مقابل شهدا، جانبازان و ملت که مشکلات را تحمل کرده اند، کم است.

وی تصریح کرد: هیچ کس نباید خدمتش را با عنوان منت بر مردم مطرح کند. مردم ولی نعمت ما هستند و ما هرچه داریم از امام و ملت داریم.

آیت الله نوری همدانی: شرکت در انتخابات واجب و در حکم جهاد است

آیت الله العظمی نوری همدانی شرکت در انتخابات را واجب دانست.
به گزارش خبرنگار مهر از قم، آیت الله حسین نوری همدانی دقایقی پیش پس از اینکه رای خود را به صندوق شماره 396 سیار استان قم انداخت، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات برای همه مردم به عنوان یک وظیفه، تکلیف لازم و واجب است.

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات نوعی جهاد و عبادت نیز محسوب می شود و همگان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

این مرجع تقلید در ادامه تصریح کرد: امیدواریم این آرا برای ملت و دولتی که سر کار بیاید، میمون و مبارک باشد.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه منتخب مردم باید بداند این آرا امانت و عهدی است با مردم، اظهار داشت: هر رای از آرا مردم مسئولیتی است بزرگ برای شخص رئیس جمهور به حساب می آید و بنده امیدوارم که خداوند به همه در این راه توفیق عنایت بفرماید.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم همچنین از زحمات دست اندر کاران برگزاری دهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد