وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنتی: با قدرت نظارت می کنیم

جنتی با اشاره به حضور نمایندگان در هیئت نظارت بر انتخابات کشور اظهار داشت: ما به جای آنکه بگذاریم قضاوتهای اشتباه انجام شود به کاندیداها گفتیم که نمایندگان خود را در این هیئت نظارت بیاورند تا هم ما مطالب خود را به آنها بگوئیم و هم اگر مطلبی بود آنها به ما گوشزد کنند.

آیت الله جنتی گفت: امروز روز مبارکی است زیرا مردم با حضور در انتخابات رشد سیاسی خود را نشان دادند. مردم کشور ما به خوبی نشان دادند که هر خطی که دشمن به آنها نشان می دهد آنها خط دیگری را انتخاب می کنند.

آیت الله احمد جنتی امروز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق 1416 واقع در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم در پایان ساعت انتخابات کسی که اصلح است انتخاب شود زیرا در واقع اصلح کسی است که بیشتر برای مردم کار کند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان در هیئت نظارت بر انتخابات کشور اظهار داشت: ما به جای آنکه بگذاریم قضاوتهای اشتباه انجام شود به کاندیداها گفتیم که نمایندگان خود را در این هیئت نظارت بیاورند تا هم ما مطالب خود را به آنها بگوئیم و هم اگر مطلبی بود آنها به ما گوشزد کنند.

جنتی گفت: برای ما فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور باشد و ما بی طرفی کامل خود را حفظ می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی درخصوص احتمال تقلب در انتخابات صحبت می کنند افزود: کسانی که فکر می کنند ممکن است در انتخابات عقب بمانند مسئله تقلب را القا می کنند. آنها می گویند که اگر انتخابات به نفع آنها باشد انتخابات سالم است واگر به ضرر آنها تقلب صورت گرفته است.

جنتی تاکید کرد: شورای نگهبان با قدرت نظارت خود را بر انتخابات اعمال می کند و با تقلب ها برخورد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد