وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تی.آر.تی: انتخابات ریاست جمهوری ایران یکی از حساس‌ترین انتخابات است

آنکارا- شبکه تلویزیونی دولتی ترکیه تی.آر.تی ، روز جمعه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را یکی از حساس‌ترین انتخابات ایران در ‪۳۰‬ سال گذشته خواند.


این شبکه با اشاره به این که انتخابات از ساعات ‪ ۸‬صبح روز جمعه آغاز شده است، افزود: برای انتخابات نزدیک به ‪ ۴۵‬هزار و ‪ ۷۱۳‬حوزه رای‌گیری در سراسر ایران دایر شده و ‪ ۳۰۴‬صندوق رای نیز برای ایرانیان خارج از کشور در نظر گرفته شده که گفته می‌شود ‪ ۳۲‬صندوق مربوط به آمریکاست.

به گفته این شبکه خبری ترکیه، وزارت کشور ایران اعلام کرد که نتایج انتخابات به تدریج در روز شنبه اعلام خواهد شد. رای‌گیری تا ساعت شش بعد از ظهر امروز ادامه خواهد داشت، اما انتظار می‌رود این مدت به علت حضور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رای چند ساعت دیگر تمدید شود.

این شبکه با اشاره به این که آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز دقایقی پس از آغاز انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت، افزود: ایشان در سخنانی کوتاهی ضمن دعوت مردم به حضور آرام در انتخابات، از مردم ایران خواست به شایعاتی که از قول وی مطرح می‌شود، توجه نکنند.

به گزارش تی.آر.تی تنها در صورتی امکان پیروزی برای هر یک از نامزدها در مرحله اول وجود دارد که آنها بیش از ‪ ۵۰‬درصد آرا را به دست آورند در غیر این صورت مرحله دوم انتخابات در ‪ ۲۹‬خرداد ماه جاری ( ‪ ۱۹‬ژوئن ) با شرکت دو نامزد اول برگزار خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد