وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامه محسن رضایی به ملت شریف ایران

از رویدادهای تلخ این دوره انتخابات، ناسپاسی نسبت به بخش قابل توجهی از اقشار جامعه و خدمات دلسوزان و زحمت کشان نظام بویژه تلاش نیروهای مسلح در خنثی کردن حمله آمریکا به ایران بود. اگر نبود، نامحرمان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران سفره دلم را در دفاع از شما باز می‌کردم تا بسیاری از تبانی‌های پشت صحنه و تکبّرهای شیطانی برملا شود.

محسن رضایی در نامه‏ای خطاب به ملت شریف و همیشه حاضر در صحنه ایران، نوشت:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم
«یازهرا س»
مردم شریف ایران، سلام

نمی‌دانم با چه زبانی از محبت‌های بی دریغ و صمیمانه شما تشکر کنم امّا اطمینان دارم شما تصمیمی تاریخی اتخاذ می کنید و به کسی رای خواهید داد که برای آینده کشور مفید باشد. انتظار می رفت با توجه به هویت و فرهنگ ایرانی ـ‌ اسلامی و مؤلفه هایی همچون نجابت، شرافت، آزادگی و اخلاق گرایی که همواره مورد تاکید و توصیه اسلام عزیز بوده است، شاهد رعایت این فرامین و آموزه های ارزشمند باشیم.

ـ‌ آیا صرف میلیاردها تومان پول برای تبلیغات انتخاباتی، با ارزش‌های انقلاب اسلامی سازگاری داشته است؟!

ـ‌ چرا باید برای اثبات خویش حتی حرمت شهدا و ایثارگران را مخدوش کنیم؟!

ـ‌ چرا باید برای اثبات خود به باورهای ملی و اسلامی تعرّض شود؟!

از رویدادهای تلخ این دوره انتخابات، ناسپاسی نسبت به بخش قابل توجهی از اقشار جامعه و خدمات دلسوزان و زحمت کشان نظام بویژه تلاش نیروهای مسلح در خنثی کردن حمله آمریکا به ایران بود. اگر نبود نامحرمان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران سفره دلم را در دفاع از شما باز می‌کردم تا بسیاری از تبانی‌های پشت صحنه و تکبّرهای شیطانی برملا شود.

به قول مولوی:
زین دو هزاران من و ما ای عجبا من چه منم         گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم

از سوی دیگر با اطمینان به شعور سیاسی مردم و امید به آینده نیازی به طرح بیشتر این مسائل نمی‌بینم، اما برای صیانت از شکوه حضور شما در انتخابات، نکاتی را تاکید می‌نمایم تا همه ما آنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

1 ـ‌ همه با هم با عزمی راسخ پای صندوق‌های رای حضور یافته و به کاندیدای اصلح رای دهیم.

2 ـ تلاش کنیم شایستگی‌های اخلاقی و معنوی در کنار کارآمدی و داشتن برنامه برای ایرانی سرفراز به پیروزی برسد.

3 ـ با سه قطبی شدن انتخابات احتمال حضور دو نامزد به دور دوم زیاد شده است، به همین علت هر نامزدی را اصلح می‌دانید انتخاب کنید و مطمئن باشید که پیروزید و به هرگونه ابهام و شایعه برای انحراف آراء از فرد اصلح به غیراصلح، اعتنا نکنید.

4 ـ از ویژگی‌های بارز این دوره انتخابات حضور گسترده و پرشور بانوان و جوانان است که اینجانب به طور حتم با قدرشناسی تمام توان خود را در دفاع از منزلت و حقوق آنان به کار می‌بندم.

5 ـ خنثی کردن کج‌روی‌ها و سوء استفاده سیاست‌بازان، به هوشیاری ملت فهیم ایران نیاز دارد. هموطنانم! انتظار دارم هر گونه تخلف را جهت پیگیری به ستادهای اینجانب گزارش داده تا با یاری نهادهای ذیربط برای جلوگیری از بروز شائبه‌ها نسبت به سلامت انتخابات مراقبت شود.

از رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام در هدایت و ترغیب مردم به حضور هر چه بیشتر در صحنه انتخابات قدردانی نموده و با سپاس به پیشگاه ملت ایران از الطاف و حمایت‌های هواداران و رای دهندگان به اینجانب صمیمانه تشکر می‌کنم.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست‏جمهوری
فرزند کوچک ملت ایران
محسن رضایی"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد