وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وزیر اطلاعات: امنیت و سلامت انتخابات به طور کامل تضمین است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتخابات 22 خرداد "پرشور و بانشاط " خواهد بود، گفت : امنیت و سلامت انتخابات به طور کامل تضمین است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در مصاحبه با واحد مرکزی خبر تاکید کرد: مردم با شور و نشاط وصف نشدنی خود را آماده می کنند تا فردا پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.
وی افزود : برغم تلاش های گسترده ای که دشمنان در خارج از کشور و برخی از دنباله های آنها در داخل از مدت ها پیش داشته اند ، تا فضای کشور را نا امن و امنیتی جلوه دهند و از مردم به روش های مختلف می خواستند که انتخابات پرشوری در این دوره نداشته باشیم ؛ شاهد هستیم که ایران کشوری مقتدر ، با عزت و با امنیت کامل است و دشمن بازهم مایوس خواهد شد.
وی افزود : وزارت اطلاعات و همه دستگاه ها ، اشراف خوبی بر فعالیت ، اقدامات و تلاش های ضد انقلاب و تلاش کسانی که ضد انقلاب هم نیستند اما متاسفانه از روی غفلت کارهایی می کنند که کشور را ناامن جلوه دهند ؛ داریم.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد : مرتب به آنها تذکر می دهیم و در موارد لازم با آنها برخورد شده و در حال حاضر وضع خوبی برای فردای رای گیری آماده است و هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم و امیدواریم فردا و هم بعد از آن مشکلی نداشته باشیم.
وزیر اطلاعات درباره تضمین سلامت انتخابات 22 خرداد گفت: به کسانی که نگرانی و و دغدغه دارند ؛ اطمینان می دهم که هیچ جای نگرانی نیست و انتخابات ، سالم برگزار می شود.
وی افزود : سازمان ها ، احزاب و جریان های مختلف و نمایندگان نامزدها ؛ همه پای صندوق های رای ، شمارش آراء و بسیاری از مراحل مختلف برگزاری انتخابات حضور جدی دارند و مسائل را از نزدیک به صورت صریح می‌بینند.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد : علاوه بر اینها وزارت اطلاعات به عنوان یک ماموریت ذاتی و اینکه باید چشم و گوش امین نظام باشد ، از ماه ها قبل که برخی همین حرف ها را مطرح می کردند ؛ نهایت تلاش خود را کرده است تا کوچکترین خدشه ای بر سلامت و صحت انتخابات وارد نشود.
وی با بیان اینکه همه این تلاش ها با سایر دستگاه ها هماهنگ شده است ، گفت : به همه مردم عزیزمان اطمینان صد درصد می دهم و هیچ گونه جای نگرانی نیست.
وزیر اطلاعات افزود : به کسانی که ادعا یا دغدغه دارند، اعلام می کنم هر کدام از این نامزدهای محترم یا مسئولانی که آنها انتخاب می کنند ، بیایند تا برایشان توضیح بدهم و مسیری را که ما و دستگاه های ذیربط داریم، با تمام شفافیت بیان کنم که ببینند اصلا امکان خلاف وجود ندارد.
محسنی اژه ای تاکید کرد : در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید ، چون همه دستگاه ها و از جمله وزارت اطلاعات از تک تک آرای مردم صیانت لازم را خواهند کرد.
وی گفت : دشمن در این 30 سال خیلی تلاش کرده است که انتخابات های ما ،پرشور و نشاط نباشد ؛ اما مردم بار دیگر باید یک برگ زرینی بر عزت ، اقتدار و شکوهی که نظام ما دارد بیفزایند.
وی گفت: فردا از همان اول وقت همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند با نشاط تمام پای صندوق های رأی حاضر شویم و به هرفردی که مورد نظر هست ، رای دهیم و یک بار دیگر دشمن را به طور کامل از تلاش مذبوحانه اش مایوس کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد