وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مخالفین احمدی نژاد متحد شدند

یک روزنامه روس در گزارشی با اشار به انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد نیروهای لیبرال و بخشی از محافظه کاران در تلاشند تا از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد در انتخابات آتی ایران ممانعت بعمل آورند.

به گزارش فارس روزنامه "نیزاویسیمایا گازیه تا " در گزارشی تحلیلی نوشت: نیروهای لیبرال و بخشی از محافظه کاران ایران در تلاشند تا با همکاری یکدیگر از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد برای دور دوم ریاست جمهوری در انتخابات آتی ایران ممانعت بعمل آورند.
مخالفین رئیس جمهور کنونی ایران پیرامون میر حسین موسوی نخست وزیر اسبق ایران که در بین سایر رقبای احمدی نژاد از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردار است و مدت زمان زیادی را از عرصه سیاسی ایران بدور مانده بود متحد شده‌اند. به گفته کارشناسان به احتمال زیاد در صورت ادامه روند کنونی میر حسین موسوی به دور دوم انتخابات راه خواهد یافت.
این روزنامه در مقاله خود می‌نویسد که به نظر کارشناسان موفقیت کاندیدای اصلاح طلبان ناشی از همکاری فعالان واقع گرا از سوی جناح لیبرال و برخی محافظه کاران است. دلیل این همکاری و اتحاد نگرانی به زعم آنان این است که سیاست اقتصادی و خط مشی رویارویی با غرب رئیس جمهور فعلی ایران کشور را در معرض تهدید قرار می‌دهد.
این روزنامه روسی به نقل از نشریات غربی می‌نویسد که مخالف اصلی احمدی نژاد در جناح اصلاح طلبان هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور سابق ایران است که علی رغم اینکه در این دوره از انتخابات کاندید نشد اما بطور فعال از کاندیداتوری موسوی حمایت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد