وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد:برای منافع ملت گلوی خود را برابر تیغ تهمت‌ها آماده کرده‌ای

محمود احمدی‌نژاد  در جمع حامیان پرشور خود در ورزشگاه تختی تبریز گفت: حرکت انقلاب باید در مسیر انقلاب باشد، من اخیرا در یک برنامه تلویزیونی نام چند نفر را بردم که بعد از آن برخی‌ها به من اعتراض کردند که چرا اسم برده‌ای.
وی ادامه داد: من از زبان شما مردم تبریز و آذربایجان می‌گویم که مشکلات از آنجا آغاز شد که عده‌ای به جای اینکه خودشان، دوستانشان و اعضای گروهشان را فدای انقلاب کنند، انقلاب و ملت را فدای خودشان کردند.

 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: این در حالی است که در فرهنگ امام، انقلاب و رهبری عزیز، افراد هر چقدر هم بزرگ باشند وقتی در برابر منافع ملت و انقلاب بیاستند باید آنها را قربانی ملت و انقلاب کرد.
وی اضافه کرد: از زبان شما مردم هشدار می‌دهم، اگر زورگویان دست از زورگویی و تحمیل زور بر ملت دست برندارند، این تازه اول راه است.
رئیس جمهور اضافه کرد: اینکه کسی اموال بیت‌المال را به نفع خود ببرد و با پررویی تمام در برابر چشم ملت آن را حق خودش بداند، میراث خود بداند، این مورد پذیرش ملت ایران نخواهد بود.
احمدی‌نژاد که در جمع بیش از 100 هزار نفر از طرفداران خود در ورزشگاه تختی تبریز سخن می‌گفت، افزود: خدا را سپاسگزارم که بار دیگر این توفیق بزرگ را به من داد تا به زیارت مردم آذربایجان سرافراز و تبریز قهرمان‌پرور برسم.
وی در خصوص آذربایجان و نقش مردان و زنان این دیار اظهار داشت: آذربایجان نقش برجسته‌ای در عظمت‌ها، پیروزی‌ها و استقلال ایران عزیز دارد.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: طی 400 سال اخیر ملت ایران آنچه را که عزت و سرافرازی، استقلال، فرهنگ و تمدن دارد، حاصل فداکاری‌ها، تلاش‌ها و مجاهدت‌های قهرمانانه مردم مومن و غیور آذربایجان است.
رئیس جمهور گفت: امروز ایران، ملت ایران سرزمین ایران حاکمیت ملی ایران مدیون هوشمندی و مجاهدت مردان فهیم و انقلاب و مجاهد از خطه مقدس آذربایجان است.
احمدی‌نژاد افزود: بعد از قرن‌ها نابسامانی در سرزمین ایران، مردانی از آذربایجان تصمیم گرفتند و بر خدا توکل کردند و با توسل به ائمه اطهار (ع) حرکت کردند و نخستین حکومت مقتدر، متمرکز و گسترده به نام ایران را بر پا کردند.
وی تاکید کرد: آذربایجان همواره دیار پرورش و خیزش و قیام مردان و زنان مجاهد، عالم، فقیه، عارف و سیاستمداری بوده است.
رئیس جمهور اضافه کرد: آذربایجان به ویژه مردم قهرمان تبریز در همه عرصه‌های حساس، پیشتاز و پیشقراول ملت ایران بوده‌اند.
این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نهضت تنباکو، جنبش مشروطیت، نهضت ملی شدن صنعت نفت و انقلاب عظیم اسلامی مردم تبریز و آذربایجان خط شکن و پرچمدار ملت ایران برای پیروزی‌های بزرگ بوده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از هر قوم و زبان که باشند مدیون مردم آذربایجان هستند، اظهار داشت: ملت ایران به وجود این مردم افتخار می‌کند.
‌‌
*زبان آذری پشتوانه فرهنگ ملت ایران است
‌رئیس جمهوری در ادامه گفت: زبان آذری یکی از بهترین، کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین زبان‌هایی است که پشتوانه فرهنگ ملت ایران است.
احمدی‌نژاد‌ افزود: آذربایجان همواره دیار پرورش و خیزش و قیام مردان و زنان مجاهد، عالم، فقیه، عارف و سیاستمداری بوده است.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از هر قوم و زبان که باشند مدیون مردم آذربایجان هستند، اظهار داشت: ملت ایران به وجود این مردم افتخار می‌کند.
رئیس جمهور اضافه کرد: اگر نبود 29 بهمن 56 معلوم نبود که امروز ملت ایران در کجای تاریخ قرار داشت.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: انسجام، ایمان و شجاعت مردم تبریز در 29 بهمن در حقیقت کمر طاغوت را شکست و پیروزی انقلاب را تضمین کرد.
وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس سرداران این دیار مردان و مجاهدان مومن در صف دفاع ایستادند و با شجاعت و فداکاری از کیان، شرف، ناموس و از تمامیت ارضی ملت ایران با قدرت دفاع کردند.
احمدی‌نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: ما امروز امنیت، عزت و استقلال خود را مدیون رزمندگان به ویژه رزمندگان سلحشور لشکر سرافراز عاشورا هستیم.
وی اضافه کرد: فرهنگ، ادبیات و سنت‌های مردم آذربایجان سرمایه‌ای بی‌بدیل و ارزشمند برای ملت ایران، انقلاب اسلامی و برای همه ملت‌های آزادیخواه و عدالتخواه است، آذربایجان سرزمین فرهنگ، هنر و تمدن است.
رئیس جمهور گفت: ایمان، سلحشوری، مردانگی، عشق، محبت و مودت مردم آذربایجان ذخیره‌ای پایان‌ناپذیر برای انقلاب، فرهنگ و عزت ایران زمین است.
وی در ادامه با بیان برخی شعارهای ترکی اظهار داشت: آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز.
این نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: همه ویژگی‌های فرهنگی آذربایجان ذخیره ملت و پشتوانه ملت ایران است.
وی تاکید کرد: زبان آذری یکی از بهترین، کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین زبان‌هایی است که پشتوانه فرهنگ ملت ایران است.
احمدی‌نژاد زبان ترکی را زبان حماسه، مرثیه، غیرت، شرف، ایمان و مروت ایران خواند و افزود: باید این زبان را حفظ و ترویج کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به فعالیت هشت ساله خود در آذربایجان اظهار داشت: در طول این مدت با کمال میل و صمیم قلب تلاش کردم براساس قاعده، قانون و دستور زبان پرارزش ترکی آذری را فرا بگیرم و امروز یکی از افتخارات من این است که به راحتی می‌توانم با برادران و خواهران آذری با زبان هنر و ادب، ترکی آذری صحبت بکنم.
وی زبان آذری را از سرمایه‌های فرهنگ و تمدن ملت ایران خواند و افزود: به همین دلیل است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی از همکارانم خواستم تا اجازه دهند برای صیانت، ترویج و توسعه این زبان اصیل، کرسی‌های زبان ترکی در دانشگاه‌ها بر پا شود.
رئیس جمهور خطاب به مردم آذربایجان گفت: امروز یک روز تاریخی برای ملت آذربایجان است چرا که مدت‌ها بود بحث تدریس این زبان در دانشگاه‌ها مطرح می‌شد ولی برخی‌ها ابراز نگرانی می‌کردند.
وی ادامه داد: در پاسخ مخالفان می‌گفتم این زبان سرمایه فرهنگی ایران است باید حفظ شود ولی برخی‌ها ابراز نگرانی می‌کردند که من از آنان می‌خواستم بگویند نگران چه چیزی هستند در حالی که مردم آذربایجان حافظ و سر ایران است.
رئیس جمهور اضافه کرد: من در مقابل مخالفان گفتم، شما که این قدر در برابر این زبان که ظرف مرثیه، ادب، هنر و حساسیت ماست، ‌ابراز نگرانی می‌کنید چرا در برابر ترویج زبان استعمار انگلیسی این قدر نگران نیستید.
وی تصریح کرد: من به آنان گفتم که مشکل این است که شما با زبان ترکی آشنا نیستید، ای کاش یک ماه محرم میهمان مردم آذربایجان باشید و ببینید که مداحان ائمه اطهار چگونه با بیان یک کلمه تمام وجود شما را با زبان آذری زیر و رو می‌کنند.
احمدی‌نژاد افزود: زبان ترکی، زبان عشق به اهل بیت و اسلام ناب ایران عزیز و سرافراز است.


*هرگز اجازه نمی‌دهم یک ریال علیه منافع ملت هزینه شود
رئیس جمهور در ادامه گفت: هرگز اجازه نمی‌دهم یک ریال علیه منافع ملت هزینه شود و پای هیچ سندی را علیه منافع ملت امضا‌ نخواهم کرد.
‌احمدی‌نژاد ‌افزود: همان‌ طوری که در سفر قبلی به تبریز با شما مردم صحبت کرده بودم، معتقدم امروز ماموریت ما ساختن ایران است و همه جای ایران باید ساخته شود، باید دست در دست هم دهیم تا کشورمان را آباد کنیم.
وی تاکید کرد: سازندگی باید بر‌اساس عدالت باشد و امکانات ملت باید عادلانه بین تمام مردم توزیع شود.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: وقتی که قرار است عدالت بر‌پا شود عده‌ای خودخواه و زیاده‌خواه و مستکبر به ملت توهین می‌کنند.
وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم ثروت ملت که در دست یک عده قلیل که با تقلب، رانت‌خواری و خودخواهی جیب‌های خودشان را پر کرده‌اند و اکثریت ملت را در محرومیت نگه داشته‌اند، عادلانه بین همه مردم توزیع کنیم.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید در مسیر عدالت حرکت کنیم، افزود: وقتی بنده در تلویزیون نام سه نفر را بردم، برخی‌ها به من اعتراض کردند که چرا نام افراد را بردی.
رئیس جمهور تصریح کرد: از زبان شما یک جمله می‌گویم که تمام این مشکلات از آنجا ناشی می‌شود که عده‌ای به‌ حق خود قانع نبوده و در مسیر زیاده‌خواهی قرار گرفته‌اند.
وی تاکید کرد: این در حالی است که در فرهنگ امام و انقلاب، افراد هر چقدر بزرگ باشند وقتی در برابر منافع ملت و انقلاب قرار گیرند باید آن را قربانی ملت و انقلاب کنند.
رئیس جمهور خطاب به زیاده‌خواهان و زورگویان تاکید کرد: اینان اگر دست از زورگویی و تحمیل خود به ملت برندارند این تازه اول راه است.
وی تاکید کرد: اینکه برخی اموال و بیت‌المال مردم را ببرند و آن جزو حقوق خود حساب کنند، برای هیچ‌کس خصوصا ملت غیرتمند ایران پذیرفتنی نخواهد بود.
رئیس جمهور گفت: برخی در روزهای اخیر به بنده گفتند که مراقب خود باشید اما می‌خواهیم با ملت تجدید عهد کنیم و بگوییم که خدا گواه است که ما گلو و سینه خود را در برابر تیغ‌ها و تیرهای تهمت‌ها آماده کرده‌ایم ولی هرگز اجازه نمی‌دهم یک ریال علیه منافع ملت هزینه شود و پای هیچ سندی را علیه منافع ملت امضا‌ نخواهم کرد.
احمدی‌نژاد افزود: برخی‌های پیغام داده‌اند که مراقب خودت باش، من نیز اینجا اعلام می‌کتم، خدا شاهد است، ما گلو و سینه خود را برای تیغ‌ها و نیزه‌های تهمت‌ها آماده کرده‌ایم اما برای امضای حتی یک سند یا یک ریال علیه منافع ملت ایران هرگز اقدام نمی‌کنیم.
وی با تاکید دوباره بر این موضوع که باید ایران را بسازیم، افزود: این ساخت هم باید بر پایه عدالت و محبت باشد.
احمدی‌نژاد اضافه کرد: همه مردم ایران باید دوست و یاور هم باشند و امروز ملت ایران یک خانواده بزرگ و ید واحده است.
وی تاکید کرد: ملت ایران یک قدرت بزرگ است و در برابر همه قدرت‌های جهان خواهد ایستاد و آنها را در جای خود خواهند نشاند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: برخی‌ها با زیرسئوال بردن دفاع ملت ایران از حق مسلم دستیابی به انرژی هسته‌ای، به ملت توهین می‌کنند.
احمدی‌نژاد افزود: در قضیه انرژی هسته‌ای می‌گویند تو استقامت و ایستادگی که از خود نشان دادی، دشمنان را عقب راندی، ماجراجویی کردی در حالی که باید بگویم، چشم‌هایتان را باز کنید چرا که به خاطر این ایستادگی و مقاومت ملت ایران بود که آقای اوباما با صراحت اعلام می‌کندکه برای اداره منطقه و جهان نیازمند یاری و حضور ملت ایران هستیم.
وی گفت: ما باید کشور را بر اساس برابری و عدل بسازیم چرا که اگر ثروت کشور را به درستی توزیع کنیم بیکاری، بی‌مسکنی و محرومیت به سرعت از کشور زدوده خواهد شد.
احمدی‌نژاد در پایان گفت: پیام دولت اسلامی و ملت اسلامی ایران این است که راه من جاده محبت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد