وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد: خودم برای کنار زدن حاشیه‌های فوتبال وارد عمل خواهم شد

محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به حاشیه های فراوانی که ورزش باشگاهی و ملی را احاطه کرده، گفت: باید خودم وارد شوم و این حواشی مخرب را از فوتبال کنار بزنم.


به گزارش ایرنا، احمدی نژاد عصر یکشنبه در گفت و گو با رادیو ورزش و در بیان برنامه های و دیدگاههای ورزشی خود، تصریح کرد: کشور ما توانمند است و ظرفیت های فراوانی دارد و نبایددر ورزش پرطرفدار فوتبال اینقدر ضعیف عمل کند.

رییس دولت نهم اصلی ترین دلیل ضعف فوتبال کشور را حاشیه های آن دانست و افزود: متاسفانه این رشته ورزشی دچار حاشیه های بسیار بدی شده است که باید برای کنار زدن آن فکر اساسی کرد.

احمدی نژاد با اشاره به هزینه های بسیار بالای ورزش فوتبال و رقم های درشت پرداختی به بازیکنان فوتبال، گفت :به رییس سازمان تربیت بدنی به عنوان متولی ورزش کشور گفته ام و از وی خواسته ام که این پرداخت های درشت را در فوتبال کنترل کند.

رییس دولت نهم در عین حال به موفقیت های ورزشی حاصل شده در چهار سال اخیر اشاره کرد و افزود: با اهمیت دادن به ورزش در دولت نهم شاهد موفقیت های غرور آفرین ورزشی در رشته های مختلف بوده ایم و از آن جمله می توان به قهرمانی در رشته های بسکتبال، والیبال، وزنه برداری، کشتی و بسیاری دیگر از رشته و همچنین موفقیت های ورزش بانوان در عرصه های داخلی و بین المللی اشاره کرد.

احمدی نژاد در این گفت و گوی رادیویی با تاکید بر اینکه همه باید به دنبال ساختن قهرمانان الگو در کشور باشیم، گفت: سازمان تربیت بدنی یک برنامه نظام مند برای دستیابی به این هدف طراحی کرده و در حال اجرای آن است.

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درخصوص راهکارهایش برای توسعه ورزش قهرمانی در کشور، گفت: نقش ورزش در ایجاد غرور ملی کم نظیر است و موفقیت ورزشکاران در عرصه های بین المللی به اندازه بسیار زیادی در تقویت غرور ملی تاثیر گذار است.

احمدی نژاد با اشاره به دیدار فوتبال تیم های ملی ایران و استرالیا در مقدماتی جام جهانی 1998اشاره کرد و گفت : همانطور که دیدیم پیروزی در این دیدار میلیونها ایرانی را خوشحال کرد و غرور ملی را تقویت نمود.

رییس دولت نهم خاطرنشان کرد:حتی می توان گفت که پیروزی ورزشی در عرصه های بین المللی حتی به اندازه پرتاب ماهواره امید به هوا غرور ملی در بین مردم کشور ایجاد می کند و برای این منظور و دستیابی به موفقیت های بیشتر ورزشکاران همه باید دست به دست هم دهیم و همه از جمله سازمان تربیت بدنی، ورزشکاران، مردم و رسانه ها مسئول هستند.

دولت و باشگاهها و مردم همه باید به عنصر غرور ملی در ورزش توجه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد