وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی احمدی شهادتت مبارک

جمعی ازهواداران محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر شنبه با تجمع در میدان فاطمی تهران، ضمن سردادن شعارهایی در حمایت از وی، از بابت امنیت جانی رییس دولت نهم ابراز نگرانی کردند.


 
یکی از هواداران بلندگو بدست احمدی نژاد درحالی که از تیم دهها نفری همراه خود مستقر در پیاده رو و حاشیه خیابان ضلع شمالی میدان فاطمی می خواست که شعارهای او را در حمایت از احمدی نژاد و محکوم کردن ادعاهای رقیب اصلی او تکرار کنند، با صدای بلند گفت: امروز که احمدی نژاد دست به افشاگری زده است، نگران جان او هستیم و از همین امروز فریاد می زنیم "احمدی احمدی شهادتت مبارک".

درحالی که هواداران احمدی نژاد با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران، تصاویری از وی و حمل پلاکاردهایی با شعارهای حمایت از نامزده موردنظر خود،‌ در طرفداری از رییس دولت نهم شعار می دادند، حامیان میرحسین نیز که تعدادشان تقریبا برابر با تعداد حامیان احمدی نژاد بود، با حضور در وسط میدان فاطمی و روبروی هواداران رقیب، قرار گرفتند و دو طرف ضمن حفظ احترام و خودداری از اهانت به نامزد طرف مقابل،‌ شعارهایی در حمایت از نامزد موردنظر خود و انتقاد از نامزد رقیب پرداختند.

تجمع انتخاباتی در میدان فاطمی آن هم در ساعت اوج ازدحام رفت و آمد خودروها، ترافیک سنگینی را در خیابان های منتهی به این میدان ایجاد کرده بود.

در حالی که در این ترافیک سنگین حتی موتورسوارها هم به سختی راهی برای حرکت پیدا می کردند، "اتوبوس تبلیغاتی" احمدی نژاد که تصاویری از این نامزد انتخابات روی تمام شیشه های آن نصب شده بود، ظاهر شد و با بوق های "جاده ای" مکرر سبب شد تا هر دو گروه رقیب با شور و نشاط بیشتری به شعارها و تبلیغات خود ادامه دهند.

این تجمع فرصت خوبی برای عکاسان و تصویربرداران به ویژه از سوی رسانه های خارجی بود تا تصویر و گزارشی از حضور پرشور و نشاط مردم ایران به ویژه نسل جوان و انقلاب اسلامی را به سراسر جهان مخابره کنند.

یک خبرنگار خارجی سعی داشت با تصویر برداری از حامیان میرحسین و تهیه پلاتو در مقابل جوانان سبزپوش و سبز بدست، بطور غیرمستقیم مطلبی را به مخاطبان خارجی خود علیه دولت کنونی القا کند، غافل از اینکه حضور حداکثری و پرشور و نشاط اقشار مختلف مردم در چنین صحنه های ، صرف نظر از اینکه از کدامیک از نامزدهای مورد تایید نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند، گویای حمایت، فداکاری و علاقه فراوان ملت و به ویژه نسل جوان ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد