وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیروزی قطعی و بالای 70 درصد با احمدی‌نژاد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با سونامی ایجاد شده در ‌کشور پیروزی قطعی و بالای 70 درصد با احمدی‌نژاد است و مردم به این باور رسیده‌ا‌ند که دیگر نباید قدرت را به دست سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال و منافع ملت داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در گفتگو با خبرنگار فارس در حاشیه همایش حامیان احمدی‌نژاد در اردبیل افزود: متاسفانه اصلاح‌طلبان با به قدرت رسیدن در سال 76 سعی کردند تمام اصول و مبانی اسلام را با هر تلاش و کوششی زیر پا بگذارند و دولت نهم نیز سعی کرد با پررنگ کردن این آرمان‌ها فاصله ایجاد شده را به نحو نظام و ملت پر کند.
وی گفت: در دهه اول انقلاب ما به پیروی از ولایت پایبند بودیم و این جز شعارهای ثابت همه امت اسلامی بود اما در دهه دوم کم‌کم این شعار حذف و به جای آن شعار آزادی و دموکراسی سر دادند که این فضا جامعه را به تنش و مشکل کشید.
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز حامیان موسوی نیز همان‌هایی هستند که در دوران اصلاحات خون مردم را به شیشه کرده بودند و تمامی ثروت جامعه را به نام خود قبضه کرده بودند که امروز در هیبت حامیان موسوی درآمدند و به شدت و سرسختانه با احمدی‌نژاد مبارزه می‌کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: کارگزاران و در راس آنها هاشمی رفسنجانی تمام‌ اطرافیان و دوستان و خانواده‌اش را بسیج کرده است تا نگذارند احمدی‌نژاد و تفکر او در 22 خرداد امسال رای بیاورند و این در تمام‌ رفتارها و حرکات طرفداران موسوی به چشم می‌خورد.
وی در خصوص علل حمایت کارگزاران و مشارکتی‌ها از موسوی افزود: این دو گروه که از چهار سال پیش شکست سختی را پذیرفتند تاکنون با حربه‌های مختلف قصد وارد شدن به میدان قدرت را داشتند تا بتوانند به ثروت‌اندوزی خود ادامه دهند در حالی که احمدی‌نژاد نگذاشت این اتفاق بیفتد.
رسایی ادامه داد: به دنبال این موج سواری‌ها برخی گروه‌ها و احزاب خارجی نیز از پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات دل نگران هستند تا مبادا منافع خود را له شده ببینند و نتوانند برنامه‌های خود را در کشور عملی سازند.
وی در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه انتخابات گفت: با سونومی ایجاد شده در سطح کشور پیروزی قطعی و بالای 70 درصد با احمدی‌نژاد است و مردم به این باور رسیدند که دیگر نباید قدرت را به دست سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال و منافع ملت داد.
نماینده اصولگرای مجلس ششم در خصوص برخی اتهامات و تهمت‌های وارده به رئیس جمهور کشور، اظهار داشت: آنهایی که در این کشور می‌خواهند صادقانه خدمت کنند همیشه بیشتر از دوستان، دشمن دارند و احمدی‌نژاد نیز از این امر استثنا نیست چرا که سعی کرد در این چهار سال با اشرافی‌گری مقابله کند و اقتصاد عادلانه در کشور برقرار سازد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محمدامامی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:13

انشا الله بایاری پروردگار وصاحب زمان(ع)اگه حقش باشه که هست انتخاب میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد