وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فرج الله سلحشور : احمدی نژاد مالک اشتر زمان است

کارگرد ان سینما و تلویزیون ایر ان گفت : احمد ی نژ اد ر ا مالک اشتر علی ( ع ) در این زمان می‌د انم و لذ ا نباید کار ی کنیم که اگر علی زمان مالک اشتر ی ر ا پید ا کرده از دست بد هد.

فرج الله سلحشور جمعه شب در مسجد امام خمینی (ره ) در جمع مردم شهر قزوین افزود: اگر می‌خو ا هید پاسد ار اسلام بوده و در دنیا سربلند و مفتخر باشید به کسی ر ا ی د هید که د ار ا ی عزت نفس است و از دشمنان اسلام و ایر ان نمی‌ترسد.

و ی تصریح کرد: احمد ی نژ اد درد دین د ارد، ولایت مد ار است و طرفد ار مظلومان بوده و خودش ر ا از مردم می‌داند و اگر خد ا ی نکرده این دولت عوض شود قا عده و فرم مملکت د ار ی مکتبی عوض خو ا هد شد.

کارگرد ان سریال حضرت یوسف ( ع ) با اشاره به سفرها ی حضرت یوسف به شهرها ی مختلف مصر در سریال خود گفت : خیلی‌ها می‌گویند که با آقا ی احمد ی نژ اد هما هنگ کرده ام در حالی که طبق تحقیقات من این سفرها بوده و من خوشحالم که این صحنه‌ها با زندگی رییس جمهور کشورمان هما هنگ است .

و ی با بیان اینکه دولت در سفرها ی استانی با مردم ارتباط مستقیم د ارد، خاطر نشان کرد : امام ر احل با این تفکر جمهور ی اسلامی ر ا بنیانگذ ار ی کرد که مثل زمان طا غوت نباشد که یک عده ا ی آن بالا بوده و با مردم کار ی ند اشته باشند.

سلحشور افزود: متاسفانه در دولت‌ها ی قبلی این رویه نبوده و مردم با دولت ارتباط ند اشتند و به همین جهت بیشترین زمین خو ار ی صورت گرفت و و امها ی ب انکی و امکانات دولتی که قر ار بود بین مردم تقسیم شود، دست ایاد ی حکومت افتاد و در همین قزوین که شهر من است خیلی از کارخانه‌ها ر ا به فامیلهای خود د ادند.

و ی در اد امه گفت : من به عنو ان یک هنرمند مذ هبی که به دنبال سینما ی تجار ی و عشقی نیستم ، می‌فهمم که باید به دنبال ارزشها ی دینم باشم و به همین جهت دنباله رو احمد ی نژ اد ی هستم که د ارد سنتها ی اسلام ر ا پیاده می‌کند.

این کارگرد ان سینما در اد امه با بیان اینکه انقلاب ما فر هنگی بود گفت : متاسفانه در همین انقلاب ،مهاجر انی در دولت خاتمی فیلمها ی مستهجنی ر ا که مصادره بود ، آز اد کرد و امثال مجید مجید ی ر ا رو آورد که ‪ ۴۰۰‬میلیون تومان بر ا ی ساخت فیلم تبلیغاتی موسو ی آن هم با آوردن یک هنرپیشه مازندر انی پول گرفته است .

و ی با اشاره به مناظره موسو ی و احمد ی نژ اد نیز گفت : همه دیدیم که چه کسی چقدر در چنته د ارد، من شنیدیم که موسو ی بر ا ی حضور در این مناظره ، نزدیک به ‪ ۱۰‬روز با چند نفر آدم خبره و تو انمند تمرین می‌کرده تا آمادگی پاسخگویی د اشته باشد ولی نتیجه همه این تمرینها چیز شد.

این کارگرد ان سینما در اد امه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها ی دولتها ی قبلی ، منزو ی کردن مساجد با ساختن فر هنگسر اها و خانه‌ها ی فر هنگ محله بود، گفت : آنها سعی کردند جو انان ما ر ا به سو ی موسیقی ، شهوت و تئاترها ی مبتذل بکشانند و این نقشه کرباسچی بود که تردید ند ارم که دستش در دست بیگانه است .

و ی افزود: هر چقدر در دولتها ی قبلی بودجه مساجد کم شد، در این دولت مکتبی بودجه‌ها ی مساجد و برنامه‌ها ی قر انی افز ایش یافت .

سلحشور در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهور ی گفت : مردم می‌د انند که شرکت نکردن در انتخابات به ضررمان است و اگر دشمن ببنید که ما ایستاده‌ایم جر ات نمی‌کند که کار ی انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد