وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چمران: احمدی نژاد مرد عمل و پیرو رهبری است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: احمدی نژاد مرد عمل، اهل دین، اخلاص و پیرو رهبری است.


مهدی چمران شنبه در جمع هواداران ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: احمدی نژاد در عملکرد چهار ساله خود نشان داد که می‌تواند برای تعالی و سربلندی کشور کار کند و به درد دلهای مردم برسد و سفرهای استانی وی نیز موید این موضوع است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سفرهای استانی رییس جمهوری اظهارداشت: این روش در عمل نتیجه خوب داده و رییس جمهور در قالب این سفرها به مناطقی سفر کرده است که مردم حتی آرزوی دیدن یک مدیر کل را داشتند.

چمران بیان کرد: احمدی نژاد معتقد به خدمتگزاری است نه اینکه حاکم بر مردم باشد و منتی بر کسی بگذارد بلکه به خادم ملت بودن افتخار می‌کند و طلبکار ملت نیز نیست.

وی یادآور شد: احمدی نژاد یک انقلابی است که از نظام و انقلاب سهم نمی خواهد بلکه از مال خود نیز به انقلاب سهم می‌دهد.

چمران اضافه کرد: کسی که از حاکمیت چیزی نخواهد و سهمی که بخواهد فداکاری برای انقلاب باشد می‌تواند رییس جمهوری باشد که انسان امیدوار است که برای ملت کار کند.

رییس شورای عالی کشور گفت: احمدی نژاد حتی در دوران ریاست جمهوری از شهرداری حقوقی دریافت نمی‌کرد و فردی کم خرج برای انقلاب ولی پربار برای نظام و ملت است.

چمران یادآور شد: رییس جمهوری دولت نهم فردی باهوش، با ذکاوت و توان مدیریتی بالاست که برخاسته از متن مردم است.

وی با بیان اینکه قرار نیست حلقه مدیران و وزرا از یک گروه خاصی باشد، گفت: کسی منکر برخی مشکلات از جمله اشتغال، مسکن و موضوعات فرهنگی نیست ولی در مقایسه با گذشته وضعیت بهترشده است.

چمران با اشاره به ارتقای هویت ملی ما در عرصه بین‌الملل در دوران دکتر احمدی نژاد افزود: اگر هیچ چیز داخل نداشته باشیم و همه مشکلات را نیز داشته باشیم، هویت و اقتدار ملی و اسلامی را نباید بگذاریم شکسته شود اما روزی در دولتهای گذشته اقتدار ما زیرپا رفت و وزیرامور خارجه ما به وزیر امور خارجه انگلیس برای فعال بودن چند سانتریفیوژ التماس می‌کرد که کار کند اما آنان اجازه ندادند و دو سال فعالیتهای مسالمت آمیز هسته‌ای ما تعطیل شد.

وی با طرح این موضوع که آیا این اقدام برای کشور ایران عزت بود، گفت:
هرچند ما معتقد هستیم که هیچ وقت بعد ازانقلاب کشوردچار ذلت نشده است، ولی التماس و به تعلیق کشیدن فعالیتهای هسته ای، محور شرارت خواندن، وجود نقشه نظامی روی میز استکبار و اعلام آماده باش در کشور به نیروهای نظامی برای جنگ احتمالی با دشمن از عملکرد دولتهای گذشته است.

چمران خاطرنشان کرد: حالا رییس جمهور جدید آمریکا و جانشین بوش که کشور ما را محور شرارت خوانده است، گفته که، بوش اشتباه کرده و درست کار نکرده و ما می‌خواهیم با شما تعامل داشته باشیم و حتی معتقد است بدون حضور ایران مسایل منطقه‌ای قابل حل نیست.

وی یادآور شد: در چند روز اخیر برای کسب چند رای نهضت انکار علیه خدمات دولت در کشور توسط منتقدین راه افتاده است این در حالی است که ما باید به خدمات انجام شده افتخار کنیم نه اینکه خدمات دولت را کتمان کنیم.

چمران اظهارداشت: به اقداماتی که برای سربلندی کشور در همه دولتهای قبل انجام شده است افتخار می‌کنیم ولی نباید افتخاراتی که در دولت نهم کسب شده است را برای بدست گرفتن ریاست جمهوری انکار و به خودمان ضربه بزنیم.

وی افزود: ما همه باید ایده سربلندی، آبادی و آزادی ایران اسلامی را داشته باشیم نه اینکه خودمان کارهای مثبت انقلاب را نفی و دیگران را نادیده تا خودمان را تثبیت کنیم.

چمران با موفقیت آمیز خواندن سیاستهای دولت در عرصه بین‌المللی گفت: حضور رییس جمهور در کنفرانس سران کشورهای اسلامی در عربستان و استقبال زائران خانه خدا از ایشان افتخاری برای کشور و نظام است.

وی با بیان اینکه هم اینک عمل رییس جمهوری دولت نهم راه شهدا و امام است، گفت: راه امام سکولاریزم و چنگ زدن به چهره دین و دین مداران نیست، بلکه راه امام مبارزه با آمریکا و اسراییل به عنوان نماد ظلم، ستم و قلدری است چمران اضافه کرد: از اینکه رییس جمهوری دولت ایران اسلامی علیه اسرائیل و جنایات او سخن می‌گوید افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم و از اینکه نام امام زمان (عج) در مجامع بین الملللی گفته شود نه تنها شرم نداریم بلکه به خود نیز افتخار می‌کنیم.

وی یادآور شد: این در حالی است که عده‌ای از این موضوع خجالت می‌کشند و انشاء‌الله روزگاری نیاید که این خجالت کش‌ها برکشور ما حکومت کنند.

رییس شورای شهر تهران گفت: برخی از دوستان عارشان می‌آید و زبانشان نمی چرخد که عنوان رهبر معظم انقلاب را عنوان کنند و می‌گویند مقام رهبری.

وی با بیان اینکه برخی حتی به چهره ظاهری رییس جمهوری نیز ایراد می گرفتند که تیپش به رییس جمهوری نمی‌خورد، افزود: اگر این موضوعات برای رییس جمهوری مهم بود یک پرورش اندامی را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب می کردیم.

چمران بیان کرد: در روز ‪۲۲‬خرداد همه ما با وضو برای خدا، رضای الهی و فی سبیل الله پای صندوقهای رای حاضر می‌شویم و به رییس جمهور ارزشی رای خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اگر قدرت در مسیر الهی نباشد یک فرعون کوچک می‌شود، گفت : اشتباه همه گردنکشان تاریخ این است که احساس بی‌نیازی از خدا می‌کردند نه اینکه بی‌نیاز باشند و اگر مدیر و مسوولی نیز از اعتقادات مکتبی دور شود دچار این توهم خواهد شد.

چمران اضافه کرد: عده‌ای قدرت را بدست گرفتند و چند صباحی گذشت فکر کردند که دیگر تمام شد و با این قدرت جمهوری اسلامی و امکانات کشور در دست آنها است و می‌توانند همه کارها را انجام دهند بطوریکه این غرور، خودخواهی و بی نیازی از مردم آنها را برآن داشت که سربه طغیان آورند.

وی با بیان اینکه همه را نباید با یک چوب راند و افراد تندتر و افراطی تر به این فکر افتادند که از خط قرمزهای انقلاب عبور کنند و حتی معتقد بودند که دین نیز یک مساله فردی است و آنچه در جامعه نیاز داریم همان است که در دنیای غرب انجام می‌شود و آنچه سیاستمداران غربی برای ما دیکته می کنند، باید آن راه را دنبال کنیم.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد